Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi oraz zestawó do nagłośnienia na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak
Numer ogłoszenia: 107283 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
Górno: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi oraz zestawów do nagłośnienia na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak
Numer ogłoszenia: 107283 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3023067, faks 41 3023009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi oraz zestawów do nagłośnienia na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi oraz zestawów do nagłośnienia na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr - WND-POKL.09.01.01-26-030/13 prowadzonego przez Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie. 1.1. Zakres zamówienia: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi oraz zestawów do nagłośnienia na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak do przedszkola i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Górno - CZĘŚĆ I: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi - CZĘŚĆ II: Dostawa zestawów do nagłośnienia CZĘŚĆ I Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi Tablica interaktywna - 8 sztuk, Projektor multimedialny - 8 sztuk, CZĘŚĆ II Dostawa zestawów do nagłośnienia Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 8 sztuk Szczegółowy opis wyposażenia w podziale na części zawierają załączniki nr 3.1 - 3.2 do SIWZ. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Górno, podłączone i uruchomione. 2.2 tablice interaktywne muszą mieć zainstalowane kompletne oprogramowanie. 2.3 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny dostarczyć minimum: - kompletne opakowanie i zabezpieczenia - pisemną gwarancję - instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy PZP do maksymalnej dopuszczalnej wartości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8, 30.19.50.00-2, 38.65.21.00-1, 51.61.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, - zmiana obowiązującej stawki VAT 4. Zmiana niewymagająca aneksowania umowy a jedynie pisemnej zgody Zamawiającego: - zmiana danych adresowych stron umowy, - zmiana rachunków bankowych - zmiana osób kontaktowych w celu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szosgorno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Szkół w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, Pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Samorządowy Zespół Szkół w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic interaktywnych w zestawie z projektorami multimedialnymi Tablica interaktywna - 8 sztuk, Projektor multimedialny - 8 sztuk,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 38.65.21.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów do nagłośnienia.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do nagłośnienia Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 8 sztuk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Sesja otwarcia ofert odbędzie się w dniu 28.05.2014r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego
ZAŁACZNIKI DO POBRANIA:
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia