środa 30 Kwi 2025

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Wykonanie okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wraz z przeglądami urządzeń grzewczych gazowych (w tym kuchenki gazowe) w budynkach dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno

 pdf

 

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

Górno, Łysicka 13, 26 -008 Górno, woj. świętokrzyskie

tel.: 41 30 23 065; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673

 

Górno, dn. 22.04.2025 r.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia
11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2024, poz. 1320 - t. jedn.)

Zamawiający: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie zaprasza do składania ofert
w postępowaniu na: „Wykonanie okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wraz z przeglądami urządzeń grzewczych gazowych (w tym kuchenki gazowe) w budynkach
dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno”.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wraz z przeglądami urządzeń grzewczych gazowych (w tym kuchenki gazowe) w budynkach dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno tj.

 

  1. Szkoły Podstawowej im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
  2. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedzynie,
  3. Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górnie,
  4. Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
  5. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radlinie,
  6. Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
  7. Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach i Dom Nauczyciela ,
  8. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
  9. Domu Nauczyciela w Górnie,
  10.  Domu Nauczyciela w Skorzeszycach,
  11. Zespół Żłobków w Gminie Górno;

a)    Żłobek Gminny „Radosna Polanka Marii Skłodowskiej – Curie” w Radlinie,

b)    Żłobek Gminny w Cedzynie

 

2. Zakres rzeczowy zamówienia:

 

Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z

Ø  Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418),
w zakresie instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych).

Ø  Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.

Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Dwukrotne czyszczenie za pomocą szczotki i kuli przewodów spalinowych wraz
    z usunięciem powstałych przy czyszczeniu brudów i odpadów, oraz uporządkowanie miejsca pracy.
  2. Jednokrotne czyszczenie przewodów wentylacyjnych.
  3. Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych
    i wentylacyjnych na całej ich długości wraz z badaniem podłączeń urządzeń, przyborów, czopuchów, rur, łączników, drzwiczek kominowych wyczystnych i rewizyjnych, itp.
  4. Sprawdzenie drożności przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz prawidłowości wlotów i wylotów przewodów.
  5. Sprawdzenie stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami.
  6. Sprawdzenie występowania właściwych nawiewów w drzwiach łazienek i ubikacji wraz
    z poinformowaniem Zamawiającego o przysłonieniach kratek wentylacyjnych poprzez np. – sufity podwieszane, szafki wplecione taśmy papierowe itp.
  7. Ustalenie przyczyn wadliwego funkcjonowania kanałów, włączeń i wylotów wraz
    ze wskazaniem koniecznych do wykonania prac likwidujących nieprawidłowości.
  8. Niezwłoczne przeprowadzenie na dodatkowe zlecenie Zamawiającego kontroli doraźnych, kontroli z czyszczeniem lub czyszczenia jednostkowych kanałów lub kominów.
  9. Niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia.
  10. Sprawdzenie stanu technicznego urządzeń grzewczych i urządzeń gazowych, w tym m.in. kuchenki gazowe, kotły c.o. gazowe, piece kaflowe, trzony kuchenne, piece c.o. na opał stały, wraz ze wskazaniem wykrytych nieprawidłowości w kontrolowanych budynkach

Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

 

Kod CPV 71315410-6:           Kontrola systemu wentylacji

Kod CPV 90915000-4:           Usługi czyszczenia pieców i kominów

 

3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

a) Sporządzenia protokołu z okresowej kontroli przewodów kominowych i wentylacyjnych
Termin złożenia protokołów do 7 dni od daty wykonania przeglądów.

b) Sporządzenia protokołu przeglądu technicznego urządzeń grzewczych

Termin złożenia protokołów do 7 dni od daty wykonania przeglądów.

 

4. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 31.05.2025 r.

 

Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 1 dniowym wyprzedzeniem.

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty

 Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.

  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100 pkt

 

Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

6. Miejsce i termin składania ofert.

     Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.

     Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego
na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:

 

 

 

 

Oferta na: Wykonanie okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych) wraz z przeglądami urządzeń grzewczych gazowych (w tym kuchenki gazowe) w budynkach
dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno”.

z dopiskiem: „Nie otwierać przed 05.05.2025 godz. 1015

 

     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

 

Oferty należy składać do dnia: 05.05.2025 do godz. 1000

w siedzibie Zamawiającego w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,

Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno

 

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

imię i nazwisko           Justyna Rak

tel.                               041 30 23 067

 

w godzinach pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

 

6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł.

 

7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):

- uprawnienia do wykonywania zawodu

 

W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

8. Załączniki do zapytania ofertowego:

   Załącznik Nr 1. Formularz ofertowy

   Załącznik Nr 2. Wzór umowy