środa 30 Kwi 2025

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 pdf

 

Na świadczenie usługi w zakresie przygotowania i dostawy paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników z jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie.

Górno, dn.13.11.2024r.

Znak:O.261.465.2024.RB

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto wskazanej w ustawie z dnia  11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2024r., poz.1320 z późn.zm.)


Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie zaprasza do składania ofert
w postępowaniu na świadczenie usługi w zakresie przygotowania i dostawy paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników z jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Górno, Górno, ul. Łysicka 13

26-008 Górno

NIP: 6572400548

działającym poprzez swoją jednostkę organizacyjną w postaci:

Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno, ul. Łysicka13, 26-008 Górno,

Tel. 41 30 – 23 – 650,

Strona www.scogorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek730 – 1730, Wtorek – Piątek 730 – 1500,

2. Opis przedmiotu zamówienia.

Złożenie oferty na świadczenie usługi w zakresie przygotowania i dostawy paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników z jednostek obsługiwanych przez SCO
w Górnie w ilości 170 paczek tj. dla:

  1. Szkoła Podstawowa im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
  2. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedzynie,
  3. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górnie,
  4. Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
  5. Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach,
  6. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Radlinie,
  7. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
  8. Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
  9. Zespół Żłobków w Gminie Górno,

10.  Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie.  

 

2.1 Przedmiot zamówienia

1.Złożenie oferty na dostawę paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników z jednostek obsługiwanych przez SCO w Górnie w ilości 170 sztuk z podziałem na grupy, gdzie każda grupa powinna być możliwa do zidentyfikowania bez konieczności ich otwierania np. różne kolory reklamówek, opakowań.:

a) 51 paczek zgodnie z Formularzem ofertowym w pkt 3. Asortyment produktów i ceny jednostkowe ppkt a;

b) 86 paczek zgodnie z Formularzem ofertowym w pkt 3. Asortyment produktów i ceny jednostkowe ppkt b;

c) 31 paczek zgodnie z Formularzem ofertowym w pkt 3. Asortyment produktów i ceny jednostkowe ppkt c;

d) 2 paczki zgodnie z Formularzem ofertowym w pkt 3. Asortyment produktów i ceny jednostkowe ppkt d;

2. O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymaganą
w tym zakresie wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Propozycję produktów zawiera dołączony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
4. Przy wycenie produktów mile widziane będą świąteczne opakowania produktów, zawierające promocyjne gratisy.
5. Marki przedstawionych produktów nie muszą być ściśle określone, dopuszcza się inne propozycje, ale nie mogą być one gorszej jakości od podanych (marki równoważne).

2.2 Zakres rzeczowy:

Zakres zamówienia i warunki realizacji zamówienia

a)    Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny dostarczy paczki do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno, ul. Łysicka 13, 26 – 008 Górno w godzinach pracy urzędowania SCO.

3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4. Termin wykonania zamówienia: do 13.01.2025r.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
•    Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia
•    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych za dostarczoną paczki w ramach grup oraz łącznej ceny oferty brutto (kryterium oceny).

a) Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie cena oferty.

 

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100

9. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 27.11.2024 do godz. 10:00, drogą tradycyjną lub
 e-mailem opatrzoną adnotacją:

OFERTA

Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników z jednostek obsługiwanych

 przez SCO w Górnie.

Termin składania ofert: 27.11.2024. godz. 1000

Nie otwierać przed 27.11.2024 godz. 1015.

 

w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie

Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno

Kadry (Pokój nr 1)

 

11.Sposób przygotowania oferty:


Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1.    Formularz ofertowy  (wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego)

12. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:

imię i nazwisko: Justyna Rak

tel. (41) 30 23 650

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  w godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie

 

13. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 zł.

14. Załącznikami do niniejszego zaproszenia (na stronie Zamawiającego www.scogorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 130 tys. zł).

15. Uwagi końcowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
  2. Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  3. Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.

 

 

 

 

16. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie z siedzibą w Górnie, Górno, ul. Łysicka 13, Telefon 41 2023650,e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

·         Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.465.2024.RB prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);

·         dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto
z tymi Wykonawcami umowy);

·         obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

·         w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·         nie przysługuje Pani/Panu:

ü  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

ü  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

ü  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10. Załączniki do zapytania ofertowego:

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2. Wzór umowy