środa 30 Kwi 2025

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół w Górnie w 2013 r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół w Górnie w 2013 r.
O.271.42.2013.RB

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759) określonego w art. 4 pkt 8.
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół  w Górnie w 2013 r.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Samorządowy Zespól Obsługi Szkól w Górnie
Górno 169
26 – 008 Górno
Tel. (41) 30 – 23 – 067,
NIP 657 17 97 733, REGON: 001168492
Strona www.szosgorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 700 – 1500, Wtorek 730 – 1730


2. Opis przedmiotu zamówienia.

2.1 Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Szkół w Górnie w 2013 r.Zakres rzeczowy:

2.1  Zakres rzeczowy:

Zakres rzeczowu

a.  sprzedaż oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół w Górnie w 2013 r. wymienionych w załączniku nr 3 do umowy pod adres wskazany przez Zamawiającego na podstawie sukcesywnych zleceń Zamawiającego,
b. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania materiałów nieujętych w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku Zamawiający skieruje do Wykonawcy zapytanie o wycenę poszczególnych pozycji asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia oferty w terminie 2 dni roboczych od daty skierowania zapytania przez Zamawiającego. Po uzyskaniu oferty Zamawiający może odstąpić od zamówienia dodatkowego asortymentu lub dołączyć dodatkowe pozycje do zlecenia wykonawczego. Raz podana cena na asortyment dodatkowy nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy. W przypadku zaakceptowania cen Wykonawcy dokona się aktualizacji zestawienia cen jednostkowych o nowe pozycje,
c. Szczegółowy opis materiałów biurowych zawiera załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 3  o zapytania ofertowego).


3. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.


4. Dostarczane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania.


5. Zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 do umowy oraz Ofertą Wykonawcy, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy.


2.3 Warunki realizacji Zamówienia:

 

    1. Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie.
    2. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy.
    3. Transport towarów przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
    4. Rozpoczęcie dostaw towarów od 3 dnia po dniu zawarcia umowy.
    5. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie. Zamawiający w celu poinformowania Wykonawcy  o wysłaniu zlecenia wykonawczego zadzwoni do przedstawiciela Wykonawcy wskazanego w umowie.
    6. Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia.
    7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 30 % wartości umowy (brutto).
    8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w pkt. 7, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia maksymalnego zobowiązania w umowie (brutto).
    10. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
    11. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie.
    12. Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym markę, model oferowanego produktu.
    13. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.

3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):


25247000-4 Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych
25247100-5 Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych
25247110-8 Skoroszyty kołowe
25247120-1 Spinacze do papieru
25247210-9 Przyrządy kreślarskie z tworzyw sztucznych
25247220-2 Przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych
25247230-5 Linijki
25261000-8 Płyty
21200000-5 Wyroby z papieru lub tektury
21211120-2 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
21231300-4 Kalka inna niż maszynowa
21231400-5 Zestawy papieru z kalką
21232300-1 Koperty
21234100-3 Papier samoprzylepny
31158100-9 Ładowarki do baterii
31400000-0 Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne


4. Termin wykonywania zamówienia: 31 grudzień 2013r.
4.1. Termin świadczenia umowy może ulec skróceniu przy wcześniejszym wykorzystaniu kwoty wymienionej w umowie.


5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


6. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych brutto wg wzoru w Formularzu ofertowym oraz wartości oferty wyliczonej w formularzu ofertowym wg wzoru (kryterium wyboru),


a. Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie łączna cena oferty obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych i ilości wg przedstawionego szacunkowego zużycia materiałów biurowych Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół w Górnie.


7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa

Kryterium

Cena Sposób oceny
Cena (Cena minimalna / oferowana cena) * 100 100


Nazwa kryterium Wzór Sposób oceny
Cena (Cena minimalna / oferowana cena) * 100 100


8. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 07.02.2013 do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie, z pieczęcią Oferenta oraz opatrzoną adnotacją:

OFERTA
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół
w Górnie w 2013 r.
Nie otwierać przed 07.02.2013 godz. 1215.


w Samorządowym Zespole Obsługi Szkół w Górnie
Górno 169, 26-008 Górno
Kadry (I piętro)


10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:
imię i nazwisko Małgorzata Czernikiewicz
tel. (41) 30 23 067
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
w terminach godz. pracy Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół w Górnie
10. Załącznikami do niniejszego zaproszenia (na stronie Zamawiającego www.szosgorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 14 tys. euro).


Załącznik nr 1. Wzór umowy
Załącznik nr 2. Formularz ofertowy + formularz cenowy
Załącznik nr 3. Szczegółowy opis materiałów biurowych