| Drukuj |

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Utworzono: wtorek, 13, grudzień 2022 16:32
Justyna Rak

 

Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie.

 

DODATKOWA INFORMACJA DLA OFERENTÓW

pdf

 

 

 

 

Samorządowe Centrum Oświaty

 

26-008 Górno, ul. Łysicka 13, woj. świętokrzyskie

tel.: (41) 30 23 067; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673

  Górno, dn. 13.12.2022 r.

 pdf

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (art. 2 ust 1 pkt 1 Ustawy).

 

Zamawiający: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, 26 - 008 Górno, Górno, ul. Łysicka 13 www.scogorno.pl

Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Górno
ul. Łysicka13,
26 – 008 Górno
NIP: 657-24-00-548

Odbiorca:

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno ul. Łysicka 13, 26 – 008 Górno
Tel. (41) 30 – 23 – 067,
Strona www.scogorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730

2. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletniego przeglądu budynków szkół
 i domów nauczyciela wskazanych w punkcie 2.1 zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2021.2351 ze zm.)

 

W trakcie oględzin możliwe jest wykrycie błędów, usterek, wad montażowych w instalacji. Usterki te muszą być usunięte przed przystąpieniem do prób i pomiarów. Przez usterkę rozumie się drobne i możliwe do usunięcia przez wykonującego pomiary błędy Wykonanie tych prób
i przeglądów bez usunięcia usterek jest niedopuszczalne. Za usunięcie usterek wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Koszty usunięcia usterek należy wkalkulować w kosztach dokonania badań stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.

Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej powinien obejmować
w szczególności:

Przegląd pięcioletni powinien być zakończony pisemnym protokołem w 2 egzemplarzach dla każdego obiektu. Do protokołu należy dołączyć dokumentację graficzną poszczególnych pomieszczeń wykonaną w trakcie kontroli.

2. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:
1). Posiadanie wiedzy i doświadczenia: posiadanie ważnych uprawnień eksploatacyjnych
 i dozorowych w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych, przy czym do oferty wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2). Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.1 Przedmiot zamówienia

Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie dla:

  1. Szkoły Podstawowej im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
  2. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedzynie,
  3. Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górnie,
  4. Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
  5. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radlinie,
  6. Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
  7. Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach,
  8. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
  9. Domu Nauczyciela w Górnie,
  10.  Domu Nauczyciela w Skorzeszycach,
  11. Zespół Żłobków w Gminie Górno;

a)    Żłobek Gminny „Radosna Polanka Marii Skłodowskiej – Curie” w Radlinie,

b)    Żłobek Gminny w Cedzynie.

Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

 

750711000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
71314100-3 usługi elektryczne

 

3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:  wykonania protokołów.
 Dla każdego obiektu należy sporządzić oddzielny protokół oraz dokonać odpowiedni wpis
w książkę obiektu budowlanego.

 

4. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 31.01.2023 r.

Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3-dniowym wyprzedzeniem.

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty

 Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.

  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100 pkt

 

Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

6. Miejsce i termin składania ofert.

     Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.

     Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:

 

Oferta na: Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie.

z dopiskiem: „Nie otwierać przed 21.12.2022r. godz. 1000

 

     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

 

Oferty należy składać do dnia: 21.12.2022r. do godz. 1000

w siedzibie Zamawiającego

Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,

Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

imię i nazwisko           Justyna Rak

tel.                               041 30 23 650

w godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

 

6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 tys. zł

 

7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):

- uprawnienia do wykonywania zawodu potwierdzone za zgodność z oryginałem.

W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wymienionych w Formularzu ofertowym dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

 

8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

ü  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

ü  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

ü  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

9. Załączniki do zapytania ofertowego:

- Załącznik nr 1. Formularz ofertowy

- Załącznik nr 2. Wzór umowy