ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 13, grudzień 2022 16:32
- Justyna Rak
Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie.
DODATKOWA INFORMACJA DLA OFERENTÓW
Samorządowe Centrum Oświaty
26-008 Górno, ul. Łysicka 13, woj. świętokrzyskie
tel.: (41) 30 23 067; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673
Górno, dn. 13.12.2022 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (art. 2 ust 1 pkt 1 Ustawy).
Zamawiający: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, 26 - 008 Górno, Górno, ul. Łysicka 13 www.scogorno.pl
Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Górno
ul. Łysicka13,
26 – 008 Górno
NIP: 657-24-00-548
Odbiorca:
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno ul. Łysicka 13, 26 – 008 Górno
Tel. (41) 30 – 23 – 067,
Strona www.scogorno.pl, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletniego przeglądu budynków szkół
i domów nauczyciela wskazanych w punkcie 2.1 zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2021.2351 ze zm.)
W trakcie oględzin możliwe jest wykrycie błędów, usterek, wad montażowych w instalacji. Usterki te muszą być usunięte przed przystąpieniem do prób i pomiarów. Przez usterkę rozumie się drobne i możliwe do usunięcia przez wykonującego pomiary błędy Wykonanie tych prób
i przeglądów bez usunięcia usterek jest niedopuszczalne. Za usunięcie usterek wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Koszty usunięcia usterek należy wkalkulować w kosztach dokonania badań stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej powinien obejmować
w szczególności:
- Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.
- Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej
w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów. - Pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:
- pomiary skuteczności przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia;
- pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych;
- pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych;
- pomiary włączników różnicowoprądowych;
- pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia).
Przegląd pięcioletni powinien być zakończony pisemnym protokołem w 2 egzemplarzach dla każdego obiektu. Do protokołu należy dołączyć dokumentację graficzną poszczególnych pomieszczeń wykonaną w trakcie kontroli.
2. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:
1). Posiadanie wiedzy i doświadczenia: posiadanie ważnych uprawnień eksploatacyjnych
i dozorowych w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych, przy czym do oferty wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2). Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.1 Przedmiot zamówienia
Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu Gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie dla:
- Szkoły Podstawowej im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
- Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedzynie,
- Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górnie,
- Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
- Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radlinie,
- Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
- Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach,
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
- Domu Nauczyciela w Górnie,
- Domu Nauczyciela w Skorzeszycach,
- Zespół Żłobków w Gminie Górno;
a) Żłobek Gminny „Radosna Polanka Marii Skłodowskiej – Curie” w Radlinie,
b) Żłobek Gminny w Cedzynie.
Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
750711000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
71314100-3 usługi elektryczne
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: wykonania protokołów.
Dla każdego obiektu należy sporządzić oddzielny protokół oraz dokonać odpowiedni wpis
w książkę obiektu budowlanego.
4. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 31.01.2023 r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3-dniowym wyprzedzeniem.
5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:
Oferta na: Wykonanie przeglądów elektrycznych i odgromowych kompleksu budynków szkół, żłobków i domów nauczyciela z terenu gminy Górno. Przeglądy pięcioletnie. |
|
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 21.12.2022r. godz. 1000” |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty należy składać do dnia: 21.12.2022r. do godz. 1000
w siedzibie Zamawiającego
Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,
Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Justyna Rak
tel. 041 30 23 650
w godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 tys. zł
7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
- uprawnienia do wykonywania zawodu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wymienionych w Formularzu ofertowym dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
z siedzibą w Górnie ul. Łysicka 13 , 26 – 008 Górno. Telefon 41 2023650, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;
· Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.413.2022.RB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy PZP - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);
- obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp; - w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
ü na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
ü na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
ü na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
ü prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
ü w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
ü prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ü na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1. Formularz ofertowy