ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 09, grudzień 2022 20:20
- Justyna Rak
W postępowaniu na „Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
26-008 Górno, ul. Łysicka 13 woj. świętokrzyskie
tel.: 413023650; NIP: 657 – 292 – 71 – 55, Regon: 365962673
Górno, dn.09.12.2022r.
Znak: O.261.410.2022.RB
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (art. 2 ust 1 pkt 1 Ustawy).
Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Górno,
Górno ul. Łysicka 13,
26-008 Górno
NIP: 6572400548
działającym poprzez swoją jednostkę organizacyjną w postaci:
Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno ul. Łysicka 13, 26-008 Górno,
Tel. 413023650
Strona www.scogorno.pl, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1 Przedmiot zamówienia
„Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.
2.2 Zakres rzeczowy:
Zakres zamówienia:
1.Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do: świadczenia usługi w zakresie wykonania badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie tj.:
Lp. |
Nazwa i adres jednostki |
Telefon |
1.
|
Szkoła Podstawowa im. ks. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie Bęczków 195, 26-008 Górno |
413024026 |
2.
|
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cedzynie ul. Szkolna 6 25-900 Kielce |
413022220 |
3.
|
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górnie, Górno 82 A, 26-008 Górno |
413024038 |
4.
|
Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie, Krajno Pierwsze |
413023003 |
5.
|
Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich |
413021965 |
6.
|
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radlinie Radlin 86, 26-008 Górno |
413021042 |
7.
|
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skorzeszycach, Skorzeszyce 165 B, |
413023008 |
8. |
Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej, Wola Jachowa 136,26-008 Górno |
413024023 |
9. |
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno |
413023650
|
2.Przewidywana liczba pracowników skierowanych na badania lekarskie w okresie obowiązywania umowy wynosi 263 osób:
·Intendent – 3 osoby (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin + badania sanitarno-epidemiologiczne),
· kucharz, pomoc kuchenna – 21 osób (badania sanitarno-epidemiologiczne dla nowo zatrudnionych)
·Sprzątaczka – 36 osób (praca na wysokości do 3 metrów),
·Konserwator – 10 osób (praca na wysokości powyżej 3 metrów)
·Palacz CO – 7 osób
·Pracownik biurowy – 10 osoby (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin)
·Nauczyciele – 150 osób,
· Dyrektor, wicedyrektor, kierownik – 12 (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin)
· Pomoc nauczyciela - 14
3.Podana liczba pracowników jest liczbą szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości osób i rodzaju stanowisk w okresie obowiązywania umowy. Za skierowanie mniejszej ilości pracowników niż podana Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4.Pracownik zgłaszający się na badanie profilaktyczne przedstawi skierowanie na badania wystawione przez Zamawiającego i podpisane przez upoważnioną osobę. Skierowanie
o którym mowa jest podstawą do wykonania badań.
5.Zakres badań wstępnych, okresowych i kontrolnych należy wykonać zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 2022, poz. 1510 ze zm.), przy czym dostępny dla każdego pracownika zakres badań okresowych i wstępnych powinien obejmować:
·badanie ogólne lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy,
·badanie diagnostyczne: morfologii, moczu - badanie ogólne, poziom cukru, EKG,
·inne badania wg decyzji lekarza po uwzględnieniu wskazanych w skierowaniu informacji
o zagrożeniach związanych z pracą.
6.Rejestracja pracowników na badania będzie odbywać się telefonicznie, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania badań. Termin i rodzaj badania podany będzie podczas rejestracji.
3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85121000-3 – Usługi medyczne
85147000-1 – Usługi medyczne świadczone dla firm
4. Termin wykonywania zamówienia: 01.01.2023r. – 31.12.2024r.
4.1. Termin świadczenia umowy może ulec skróceniu przy wcześniejszym wykorzystaniu kwoty wymienionej w umowie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych brutto wg wzoru w Formularzu ofertowym
a) Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie łączna cena oferty obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych
i przewidywanej ilości pracowników wg Tabeli Nr 1 zamieszczonej w Formularzu Ofertowym.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 |
8. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 19.12.2022r. do godz. 1000 w zamkniętej kopercie,
z pieczęcią Oferenta oraz opatrzoną adnotacją:
OFERTA |
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy |
Nie otwierać przed 19.12.2022 godz. 1000. |
w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie
Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:
imię i nazwisko: Justyna Rak, tel. 413023650, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
w terminach godzin pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
11.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 tys. zł.
12. Załącznikami do niniejszego zaproszenia są (na stronie Zamawiającego www.scogorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 130 tys. zł).
13. Uwagi końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
- Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty,
a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty
w Górnie z siedzibą w Górno ul. Łysicka 13, Telefon 413023650, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;
· Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail:
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.410.2022.RB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);
- obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp; - w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
ü na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
ü na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
ü na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
ü prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
ü w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
ü prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ü na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.