Zapytanie ofertowe
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 01, kwiecień 2022 19:22
- Justyna Rak
W postępowaniu: Świadczenie usług wykonania przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego, pomiarów ciśnienia i wydajności węży, hydrantów zlokalizowanych w budynkach placówek oświatowych z terenu Gminy Górno”.
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno, Łysicka 13, 26 -008 Górno, woj. świętokrzyskie
tel.: 41 30 23 065; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673
Górno, dn. 01.04.2022 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia
11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2021, poz. 1129 - t. jedn.)
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie zaprasza do składania ofertw postępowaniu na: „Świadczenie usług wykonania przeglądu technicznego
i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego, pomiarów ciśnienia i wydajności węży, hydrantów zlokalizowanych w budynkach placówek oświatowych z terenu Gminy Górno”.
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego, pomiarów ciśnienia i wydajności węży, hydrantów zlokalizowanych w budynkach placówek oświatowych z terenu Gminy Górno tj.
- Szkoły Podstawowej im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
- Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedzynie,
- Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górnie,
- Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
- Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radlinie,
- Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
- Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach i Dom Nauczyciela ,
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
- Domu Nauczyciela w Górnie,
- Domu Nauczyciela w Skorzeszycach,
- Zespół Żłobków w Gminie Górno;
a) Żłobek Gminny „Radosna Polanka Marii Skłodowskiej – Curie” w Radlinie,
b) Żłobek Gminny w Cedzynie
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
1.1. Przegląd techniczny oraz czynności konserwacyjne należy wykonać zgodnie
z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, z dokumentacją techniczną oraz instrukcjami obsługi opracowanymi przez ich producentów.
Ø wykonywanie przeglądów sprzętu przeciwpożarowego i ocena jego przydatności
do użycia, zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu, w tym konserwacja gaśnic, hydrantów oraz przeprowadzanie prób ciśnieniowych węży przeciwpożarowych,
Ø wykonanie remontu sprzętu wymagającego naprawy, w tym środka gaśniczego, zgodnie z zasadami opisanymi przez producenta,
Ø wymiana gaśnic lub dostawa gaśnic, które ze względu na swój stan techniczny
i okres użytkowania nie mogą podlegać dalszej legalizacji lub wg obowiązujących przepisów jest ich nie wystarczająca ilość, utylizacja sprzętu gaśniczego wycofanego z użytkowania (każdorazowe wystawienie karty odpadów).
Ø przeprowadzenie przeglądów Systemu Sygnalizacji Pożaru tylko w tych placówkach
w których są zamontowane SSP.
Ø W celu przeprowadzenia przeglądów istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej ww. placówek po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem placówki,
a) zapoznania się z istniejącą dokumentacją projektową i techniczną Obiektu
3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
Ø Sporządzenia protokołu z wykonanej kontroli, które powinny w szczególności zawierać:
a) nazwę firmy przeprowadzającej kontrolę,
b) nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd i konserwację,
c) datę i miejsce wykonania kontroli,
d) rzeczowy spis urządzeń, które podlegają kontroli wraz z ich oceną, uwagami i informacją o ich położeniu w budynku,
e) wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do naprawy (z podaniem pełnego zakresu koniecznej naprawy) lub remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania,
f) wyniki badań i pomiarów, pisemną ocenę stanu urządzeń ppoż.,
g) podsumowanie z wnioskami (zaleceniami) z przeglądu z opisem nieprawidłowości koniecznych do natychmiastowego usunięcia oraz możliwych do usunięcia w terminie późniejszym,
h) czytelny podpis wykonawcy.
Ø Gaśnice oraz hydranty powinny otrzymać indywidualną cechę aktualizacji (nalepkę
z nazwą firmy kontrolującej, nazwiskiem i podpisem wykonawcy oraz datą wykonanie ważności przeglądu).
Ø Wyniki przeglądu należy spisać w protokole i załącznikach do protokołu. Dokumentacja powinna być sporządzona w formie papierowej.
Ø Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.
Ø Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji przekaże wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
Ø Wykonawca jest zobowiązany dokonać wpisów w książce obiektów budowlanych
o przeprowadzonych przeglądach, dostarczyć protokół najpóźniej do dnia 31 maja 2022 r. do siedziby administratora budynku.
4.Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
CPV: 50413200-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego.
5. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 31.05.2022 r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności w danym budynku z 1 dniowym wyprzedzeniem.
6. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie suma cen jednostkowych brutto przeglądów wszystkich budynków. Brak podania ceny jednostkowej przeglądu budynku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Od decyzji Zamawiającego
nie przysługują środki odwoławcze.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego
na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:
Oferta na: Świadczenie usług wykonania przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego, pomiarów ciśnienia i wydajności węży, hydrantów zlokalizowanych w budynkach placówek oświatowych z terenu Gminy Górno”. |
|
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 11.04.2022 godz. 1015” |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty należy składać do dnia: 11.04.2022 do godz. 1000
w siedzibie Zamawiającego w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,
Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Justyna Rak
tel. 041 30 23 650
w godzinach pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
7.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł.
8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
- uprawnienia do wykonywania zawodu
W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik Nr 1. Formularz ofertowy
KLAUZULA INFORMACYJNA
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuje, że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest: Kierownik samorządowego Centrum Oświaty
w Górnie, ul. Łysicka 13, 26 -008 Górno, telefon: 41 302 36 50, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3,3a,3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021, poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1,1a,1b ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub ustalony w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6. Posiada Pani/Pan prawo do: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp .
Z poważaniem