środa 30 Kwi 2025

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Zakup sprzętu komputerowego z dostawą do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”. 

pdf

                                                                                                                                                      Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie

tel.: 41 3023650; NIP: 657 – 292 – 71 – 55, Regon: 365962673

Górno, dn.05.08.2021r.

Znak: O.261.384.2021.RB

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU 

zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019 - t. jedn.)

 

 Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Zakup sprzętu komputerowego z dostawą do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Górno, Górno 169,

26-008 Górno

NIP: 6572400548

działającym poprzez swoją jednostkę organizacyjną w postaci:

Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno,

Tel. 413023650

Strona www.scogorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730

2. Opis przedmiotu zamówienia.

„Zakup sprzętu komputerowego z dostawą do Samorządowego Centrum Oświaty
w Górnie” w ramach Projektu
pt;, „Eduk@cja - Innow@cja - Integr@cja - nowe wyzwania dla Gminy Górno”realizowany w ramach Programu Unii Europejskiej ERASMUS + (2014-2021) Akcja KA1: „Mobilność kadry edukacji szkolnej”, Sektor: „Edukacja szkolna”
 (nr projektu
2018-1-PL01-KA101-049044)

2.1 Zakres rzeczowy:

 

Zakres zamówienia:

A.   Komputer stacjonarny - 2 sztuki.

 

Nazwa Komponentu

 

Minimalnie wymagane parametry
i konfiguracja

Procesor

 

Wydajność minimum 12400 punktów
w PassMark CPU Mark

Pamięć RAM

 

8GB DDR4

Karta graficzna

 

Zintegrowana

Dysk Twardy

 

512 GB M2. PCI-Express

Napęd optyczny

 

DVD-RW

Łączność

 

WiFi 802.11 ac

Bluetooth

LAN 10/100/1000 Mbps

Złącza

 

4 x USB 2.0 Type-A

4 x USB 3.0 Type-A

1 x Audio (Słuchawki / Line-out)

1 x Audio (Combo)

1 x RJ-45

Gniazda rozszerzeń

 

2 x PCIe x 1

1 x PCIe x 16

Dodatkowe elementy wyposażenia

 

Czytnik kart pamięci

 

Obudowa

 

Mini Tower

Klawiatura i Mysz

 

Bezprzewodowa Klawiatura QWERTY z wydzielonym blokiem numerycznym. Podłączana za pomocą wspólnego dla Myszy i klawiatury odbiornika pod złącze USB.

Wyposażona w Nisko profilowe klawisze, oraz 15 klawiszy funkcyjnych dostępnych przy użyciu klawisza fn. Regulowana wysokość klawiatury.

Mysz zasilana za pomocą baterii lub akumulatorów AA. Klawiatura zasilana za pomocą baterii lub akumulatorów AAA.

Głośniki

 

Zestaw minimum 2.0 zasilanie 230V

Zasilacz

 

Maksymalnie 260W

Dodatkowe oprogramowanie

 

Microsoft Office 2019 STD MOLP lub równoważne

Oprogramowanie antywirusowe licencja na 3 lata

System operacyjny

 

Windows 10 Pro

Gwarancja

 

3lata realizowana w miejscu użytkowania sprzętu prowadzona przez autoryzowany serwis producenta.

Ilość

 

2      szt

 

B.   Monitor – szt. 2

 



Nazwa Komponentu

Minimalnie wymagane parametry i konfiguracja

Przekątna obrazu

23,7 cala

Proporcje obrazu

16:9

Typ Matrycy

VA

Czas reakcji

Max 4ms

Jasność

250 cd/m²

Kontrast statyczny

3 000:1

Kąt widzenia pion/poziom

178 °

Złącza

1 x 3,5 mm minijack

1 x 15-pin D-Sub

1 x HDMI

Ilość kolorów

16,7 mln

Rozdzielczość

1920 x 1080 (FHD 1080)

Pobór mocy

Maksymalnie 20W

Gwarancja

3lata prowadzona przez autoryzowany serwis producenta.

Ilość

2szt

 

C. Laptopy szt. 11

 

Nazwa Komponentu

Minimalnie wymagane parametry i konfiguracja

Procesor

4 rdzenie ,częstotliwość bazowa 1,6 GHz ,wydajność minimum 6100 punktów w PassMark CPU Mark

Pamięć RAM

16GB DDR4

Karta graficzna

Zintegrowana

Dysk Twardy

256 GB M2. PCI-Express

Matryca

15,6 FullHD Matowa Podświetlanie LED Typ TFT IPS z aluminiową obudową

Łączność

WiFi 802.11 ac

Bluetooth

LAN 10/100/1000 Mbps

Złącza

2 x USB 3.0 Type-A

2 x USB 3.1 Type-C

1 x VGA (15 pin D-Sub)

1 x HDMI

1 x Audio (Combo)

1 x RJ-45

Dodatkowe elementy wyposażenia

Czytnik kart pamięci SD

Kamera internetowa 720p z przesłoną  mechaniczną

Czytnik linii papilarnych

Dodatkowe złącze sata na płycie głównej umożliwiające rozbudowę komputera o dodatkowy dysk 2,5

Klawiatura

Klawiatura QWERTY z wydzielonym blokiem numerycznym

Mysz

Bezprzewodowa Mysz optyczna minimum z 3-ema przyciskami. Podłączana za pomocą odbiornika USB.

Zasilana za pomocą baterii lub akumulatorów AA.

Bateria

Pojemność minimum 50Wh

System operacyjny

Windows 10 Pro

Dodatkowe oprogramowanie

Microsoft Office 2019 STD MOLP lub równoważne

Oprogramowanie antywirusowe licencja na 3 lata

Waga

Maksymalnie 1,8kg

Gwarancja

3lata realizowana w miejscu użytkowania sprzętu prowadzona przez autoryzowany serwis producenta.

Ilość

11szt

D.Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka

Nazwa Komponentu

Minimalnie wymagane parametry i konfiguracja

Technologia druku

Laserowa kolorowa

Rodzaj urządzenia

Wielofunkcyjne

Pamięć

3GB

Format wydruku

A3, A4, A5, A6, B4, B5,

Szybkość druku

A4 20str./min

A3 15str./min

Panel sterowania

Kolorowy ekran co najmniej 10 cali

Szybkość procesora

1,75 GHz

Podajnik papieru

2 kaset po 550 arkuszy

Taca uniwesalna 100 arkuszy

Pojemność dysku

250GB

Rozdzielczość drukowania

600 × 600 dpi, 1200 × 1200 dpi

Druk dwustronny

automatyczny

Skanowanie dwustronne

Automatyczne

Szybkość modemu skanowania

33,6 Kb/s

Rozdzielczość faksowania

400 × 400 dpi, 200 × 400 dpi, 200 × 200 dpi, 200 × 100 dpi

Poziom hałasu

Maksymalnie 70dB

Obsługiwane systemy operacyjne

Windows, MacOS,

Gwarancja

2lata.

Ilość

1szt.

 

E.    Oprogramowanie antywirusowe minimalne wymagania dla 11 laptopów
i 2 komputerów stacjonarnych:

 

1. Pełne wsparcie dla systemów operacyjnych Windows 10.

2. Wsparcie dla 64-bitowych wersji systemów Windows 10.

3. Interfejsy programu, pomoce i podręczniki w języku polskim.

4. Pomoc techniczna w języku polskim.

 

Ochrona antywirusowa

1. Pełna ochrona przed wirusami, trojanami, robakami i innymi zagrożeniami.

2. Wykrywanie i usuwanie niebezpiecznych programów: adware, spyware, scareware, phishing, hacktools itp.

3. Wbudowana technologia do ochrony przed rootkitami wykrywająca aktywne i nieaktywne rootkity.

4. Wbudowany moduł do ochrony przed exploitami.

5. Dedykowany moduł do ochrony przed ransomware.

6. Skanowanie w czasie rzeczywistym otwieranych, zapisywanych i wykonywanych plików.

7. Dwa niezależne skanery antywirusowe (nie heurystyczne!) z dwoma niezależnymi bazami sygnatur wirusów wykorzystywane przez skaner dostępowy, skaner na żądanie oraz skaner poczty elektronicznej.

8. Możliwość konfiguracji programu do pracy z jednym skanerem antywirusowym albo dwoma skanerami antywirusowymi jednocześnie.

9. Technologia kontroli zachowania aplikacji.

10. Kontrola rejestru i plików autostartu.

11. Sygnalizacja infekcji dźwiękiem.

12. Kontrola autostartu – możliwość opóźnienia uruchamiania aplikacji z autostartu podczas startu systemu.

13. Funkcja skanowania w trybie bezczynności – umożliwiająca pełne skanowanie komputera, uruchamiana i wznawiana automatycznie, podczas gdy komputer nie jest używany. Skanowanie uruchamia się maksymalnie 2 tygodnie po ukończeniu poprzedniego skanowania.

14. Możliwość skanowania całego dysku, wybranych katalogów lub pojedynczych plików na żądanie lub według harmonogramu.

15. Możliwość utworzenia wielu różnych zadań skanowania według harmonogramu (np.: co godzinę, po zalogowaniu, po uruchomieniu komputera). Każde zadanie może być uruchomione z innymi ustawieniami (metody skanowania, obiekty skanowania, czynności, rozszerzenia przeznaczone do skanowania, priorytet skanowania).

16. Wykrywanie obecności zasilania bateryjnego przed uruchomieniem skanowania.

17. Skanowanie na żądanie pojedynczych plików, katalogów, napędów przy pomocy skrótu w menu kontekstowym.

18. Możliwość 3-stopniowej regulacji obciążenia generowanego przez program.

19. Możliwość eksportu i importu ustawień programu.

20. Opcja importu ustawień programu umożliwia dodatkowo wybór importowanych funkcji/ustawień.

21. Możliwość zabezpieczenia ustawień programu hasłem.

22. Możliwość określania poziomu obciążenia procesora podczas skanowania na żądanie i według harmonogramu.

23. Możliwość wyłączenia komputera po zaplanowanym skanowaniu jeśli żaden użytkownik nie jest zalogowany.

24. Możliwość skanowania dysków sieciowych i dysków przenośnych.

25. Opcja skanowania dysków przenośnych wywoływana jest automatycznie lub za dodatkowym potwierdzeniem przez użytkownika.

26. Rozpoznawanie i skanowanie wszystkich znanych formatów kompresji.

27. Możliwość definiowania listy plików, folderów i napędów pomijanych przez skaner dostępowy.

28. Możliwość przeniesienia zainfekowanych plików i załączników poczty w bezpieczny obszar dysku (do katalogu kwarantanny) w celu dalszej kontroli. Pliki muszą być przechowywane w katalogu kwarantanny w postaci zaszyfrowanej.

29. Dedykowany moduł ochrony bankowości internetowej, nie bazujący na bazach sygnatur wirusów jak i analizie heurystycznej (heurystyce). Moduł ten współpracuje z dowolną przeglądarką internetową bez konieczności zmian w konfiguracji.

30. Dodatek do aplikacji MS Outlook umożliwiający podejmowanie działań związanych z ochroną z poziomu programu pocztowego (funkcje dostępne bezpośrednio z programu pocztowego).

31. Skanowanie i oczyszczanie poczty przychodzącej POP3 w czasie rzeczywistym, zanim zostanie dostarczona do klienta pocztowego zainstalowanego na stacji roboczej (niezależnie od konkretnego klienta pocztowego).

32. Automatyczna integracja skanera POP3 z dowolnym klientem pocztowym bez konieczności zmian w konfiguracji.

33. Możliwość definiowania różnych portów dla POP3, SMTP i IMAP na których ma odbywać się skanowanie.

34. Możliwość opcjonalnego dołączenia informacji o przeskanowaniu do każdej odebranej wiadomości e-mail oraz tylko do zainfekowanych wiadomości e-mail.

35. Skanowanie ruchu HTTP. Zainfekowany ruch jest automatycznie blokowany a użytkownikowi wyświetlane jest stosowne powiadomienie.

36. Automatyczna integracja z dowolną przeglądarką internetową bez konieczności zmian w konfiguracji.

37. Możliwość definiowania różnych portów dla HTTP, na których ma odbywać się skanowanie.

38. Możliwość ręcznego wysłania próbki nowego zagrożenia z katalogu kwarantanny do laboratorium producenta.

39. Dane statystyczne zbierane przez producenta na podstawie otrzymanych próbek nowych zagrożeń powinny być w pełni anonimowe.

40. Aktualizacja dostępna z bezpośrednio Internetu, lub offline – z pliku pobranego zewnętrznie.

41. Obsługa aktualizacji poprzez: eksport baz sygnatur wirusów i późniejszy ich import np. na innym komputerze.

42. Obsługa pobierania aktualizacji za pośrednictwem serwera proxy.

43. Możliwość określenia częstotliwości aktualizacji w odstępach 1 godzinowych.

44. Program wyposażony w tylko w jeden skaner uruchamiany w pamięci, z którego korzystają wszystkie funkcje systemu (antywirus, antyspyware, metody heurystyczne, skaner HTTP).

45. Raportowanie wykrytych zagrożeń i wszystkich przeprowadzonych działań.

46. Kreator nośnika startowego umożliwiający stworzenie podsystemu skanującego komputer bez udziału systemu operacyjnego.

47. Kreator nośnika startowego potrafi nagrać obraz podsystemu skanującego bezpośrednio na nośnik CD/USB, alternatywnie zapisać go na dysku w celu późniejszego wykorzystania.

48. System operacyjny wykorzystywany przez płytę startową umożliwia uaktualnienie sygnatur wirusów przez Internet przed rozpoczęciem skanowania.

49. System operacyjny wykorzystywany przez płytę startową automatycznie wykrywa sieci bezprzewodowe.

50. Wbudowane i ukryte w programie narzędzie diagnostyczne do pomocy technicznej.

51. Interfejs programu informuje o terminie ważności licencji.

52. Program wyświetla monity o zbliżającym się zakończeniu licencji, a także powiadamia o zakończeniu licencji.

53. Użytkownik ma możliwość podejrzenia numeru rejestracyjnego zastosowanego w programie.

Osobista zapora połączeń sieciowych - firewall

1. Ochrona przed atakami hakerów działającymi w sieci lokalnej i w Internecie.

2. Kontrola aktywności sieciowej uruchomionych aplikacji (ciągłe filtrowanie wychodzącego i przychodzącego ruchu sieciowego).

3. Powiadamianie o każdej próbie ataku na komputer.

4. Wbudowane zestawy (schematy, profile) reguł umożliwiające szybką i prostą konfigurację programu.

5. Automatyczne ustawianie profilu zabezpieczeń w zależności od lokalizacji komputera i rodzaju połączenia - sieć firmowa, domowa, publiczna, punkty dostępowe wi-fi itd.

6. Ustawienie ręcznego lub automatycznego trybu pracy zapory.

7. Tryb autopilota – inteligentne i automatyczne zatwierdzanie pytań o tworzenie reguł dla aplikacji przez zaporę sieciową.

8. Tryb ukrycia utrudniający wykrycie komputera z poziomu innego komputera w sieci przez zamykanie nieużywanych portów – technologia SmartStealth.

9. Automatyczne wykrywanie nowych połączeń sieciowych.

10. Natychmiastowe informowanie o nowych, niechronionych połączeniach.

11. Automatyczna konfiguracja (DHCP) podczas fazy startowej.

12. Wsparcie dla protokołu IPv6.

13. Sprawdzanie sum kontrolnych plików aplikacji mających dostęp do sieci.

14. Wykrywanie prób nawiązania komunikacji za pośrednictwem zaufanych aplikacji, przez inne oprogramowanie.

15. Filtrowanie pakietów ICMP.

16. Wykrywanie i blokowanie ataków typu Port Scans, Ping of Death, Land, SYN Flood, UDP Flood, ICMP Flood, Helkern, SMB Die, Lovesan.

17. 5 poziomów czułości pracy zapory sieciowej.

18. 4 predefiniowane schematy (zestawy) reguł do zastosowania dla różnych rodzajów połączeń.

19. Protokoły – szczegółowa lista zablokowanych i zaakceptowanych połączeń z siecią lokalną i Internetem.

Kontrola rodzicielska

1. Konta użytkowników programu zintegrowane z kontami Windows,

2. Administrator programu ma możliwość samodzielnego dodawania nowych użytkowników.

3. Funkcje kontroli rodzicielskiej aktywowane w momencie logowania się do systemu.

4. Gotowe do użycia kategorie stron dopuszczonych, w tym przynajmniej: tv, bajki, edukacja, gry i zabawy, kultura i sztuka

5. Gotowe do użycia kategorie stron zabronionych, w tym przynajmniej: erotyka, przemoc, piractwo, narkotyki, wulgaryzmy, ekstremizm.

6. Możliwość definiowania listy wyjątków stron dopuszczonych bez względu na przynależność do jakiejkolwiek kategorii.

7. Możliwość definiowania własnych filtrów dozwolonych i niedozwolonych stron internetowych (czarne i białe listy).

8. Szybkie testowanie działania (ustawień) modułu dla wybranego konta użytkownika.

9. Możliwość kontrolowania czasu dostępu użytkownika do komputera/Internetu z możliwością określenia limitów czasowych.

10. Limity czasowe dla kontroli dostępu do komputera/Internetu funkcjonują w oparciu o przedziały czasowe lub sumę czasu spędzonego w Internecie.

 


 

2.2. Warunki realizacji zamówienia

 Dostarczony sprzęt komputerowy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania.

2.      Dostarczony sprzęt komputerowy musi zawierać odpowiednie certyfikaty i atesty jeżeli wymagają tego przepisy prawa, a produkty elektryczne muszą spełniać wymogi niezbędne do oznaczenia produktów znakiem CE.

3.      Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.

4.      Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać gwarancję udzieloną przez dostawcę, na okres minimum 3 lata od podpisania protokołu odbioru.

5.      Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją dostawy, zabezpieczeniem sprzętu i siły roboczej, niezbędnej do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

6.      Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt oraz zapewni rozładunek ze środków transportu i wniesie dostawy do budynku:  Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26- 008 Górno w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Gotowość dostawy Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu: produktów wadliwych,
o nieodpowiedniej jakości oraz nieodpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia.

8.      W przypadku stwierdzenia w ramach odbioru przedmiotu zamówienia wad ilościowych lub jakościowych, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru wadliwego na wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia tego faktu, co zostanie ujęte w protokole sporządzonym i podpisanym na tę okoliczność.

9.      Wykonawca odpowiada za dostarczony sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.

10.  Dostarczony sprzęt komputerowy zostanie przyjęty w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Z odbioru zostanie sporządzony protokół ilościowo — jakościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczonego materiału.

3.     Termin realizacji zamówienia: 23.08.2021 r.

4.     Miejsce lub sposób uzyskania zapytanie ofertowego:

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczenie na stronie internetowej SCO (BIP) i tablicy informacyjnej SCO.

5.     Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26 – 008 Górno, pani Justyna Rak tel. 41 3023 650 e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

O wszelkich dokonanych zmianach w treści zapytania ofertowego Zamawiający informuje Wykonawców poprzez umieszczenie informacji o zmianie ogłoszenia na stronie Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  z opisem dokonanych zmian w treści zapytania.

6.            Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

7.             

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100

 

 

1)     Za najkorzystniejszą, zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

2)     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

8.     Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów
i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):

1) Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia, doświadczenie oraz potencjał organizacyjny i ekonomiczny do wykonania zmówienia.

2)      Wykonawca zamówienia dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy powinna być na tyle stabilna, aby zapewnić prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

9.     Odrzucenie oferty i wykluczenie wykonawcy następuje gdy:

1) Nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

2) Z postępowania zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:

a)      złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego;

b)      przedstawi nieprawdziwe informacje.

9. W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej.

10. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego):

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania.

12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia (jeżeli jest wymagany):

Nie dotyczy

13. Warunki gwarancji:

Nie dotyczy

14. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

15. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

16. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe - „Zakup sprzętu komputerowego
z dostawą do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

Oferty składane w formie elektronicznej należy przesłać wyłącznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. wpisując w temacie: „„Zakup sprzętu komputerowego z dostawą do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

Oferty złożone w formie elektronicznej winny być sporządzone w formie skanu oryginału
i muszą koniecznie zawierać podpis osoby składającej ofertę.

17. Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 13.08.2021 roku, do godziny 10.00 w pokoju nr 2 zamawiającego, mieszczącej się na parterze budynku Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26 – 008 Górno, wypełniony formularz przesłać pocztą elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub przesłać pocztą tradycyjną.

Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 złotych netto.

18. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie złożonej oferty lub udzielenie wyjaśnień.

20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny.

Negocjacje ceny będą prowadzone tylko z Wykonawcą, który w trybie zapytania ofertowego złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje będą prowadzone tylko w sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę przeznaczoną na przedmiot zamówienia.

21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej najkorzystniejszej wśród złożonych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

22. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie z siedzibą
w Górno169, Górno 169 Telefon 41 2023650,e-mail 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

·         inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sylwester Cieśla tel. 663530060, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.384.2021.RB prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);

·         dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto
z tymi Wykonawcami umowy);

·         obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

·         w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·         nie przysługuje Pani/Panu:

ü  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

ü  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

ü  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10. Załączniki do zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2. Wzór umowy