czwartek 01 Maj 2025

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz. U. 2018. 1986 ze zm.) składania ofert w postępowaniu na:

 „Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Górno,  do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019”.

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie

tel.: (41) 30 23 067; NIP: 657 – 292 – 77 – 55, Regon: 36596267

Górno, dn.12.12.2018r.

 

Znak:O.261.436.2018.RB

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz. U. 2018. 1986 ze zm.) składania ofert w postępowaniu na:

 

„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Górno,
do placówek oświatowych
w roku szkolnym 2018/2019”.

 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Górno, Górno 169,

26-008 Górno

NIP: 6572400548

działającym poprzez swoją jednostkę organizacyjną w postaci:

Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno,

Tel. 41 30 – 23 – 650,

Strona www.scogorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730

2. Opis przedmiotu zamówienia.

2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Przewóz dzieci niepełnosprawnych
do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019”.

2.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV:)

60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego;

60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób;

2.3. Wymagania stawiane Wykonawcy:

1) Zamówienie obejmuje: Przewóz 13 niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Górno na trasie dom-szkoła/ośrodek-dom w formie usługi świadczonej w dniach w których odbywają się zajęcia dydaktyczne w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r.

Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków, do których zostały skierowane na trasie dom - szkoła/ośrodek - dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki.

2) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami lub opiekunami dzieci niepełnosprawnych oraz placówkami, do których uczęszczają dzieci w oparciu o plany zajęć obowiązujące w tych placówkach, w sposób gwarantujący jak najkrótszy czas oczekiwania uczniów na rozpoczęcie zajęć, powrót ze szkoły i przebywania w podróży. Przewóz świadczony będzie zgodnie z planem zajęć poszczególnych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym, na podstawie planów zajęć, rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może się różnić
od harmonogramu wskazanego w specyfikacji.

3) W przypadku zmiany planu zajęć dydaktycznych ucznia Wykonawca ma obowiązek ponownego ustalenia szczegółowych godzin kursów zgodnie z wymaganiami zawartymi
w punkcie 2.

4) Wykonawca w terminie do dnia 7 stycznia 2019 r. przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci. Zamawiający ma prawo wnieść do tego rozkładu wiążące dla Wykonawcy zmiany. W przypadku zmiany rozkładu dowozów, Wykonawca ma obowiązek powiadomić niezwłocznie Zamawiającego na piśmie i uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego dla tych zmian.

5) Przewóz odbywać się powinien środkiem transportu dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych (wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa)
o następujących minimalnych parametrach pojazdu:

·        posiadający aktualne badania techniczne,

·        oznakowany zgodnie z Prawem o ruchu drogowym,

·        posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NW;

·        siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, siedzenia z wysokimi oparciami dla pasażerów lub oparcia z zagłówkami;

·        wyposażony w uchwyty /poręcze/ ułatwiające wsiadanie i wysiadanie;

·        drzwi wyjściowe dla pasażerów po prawej stronie.

6) W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest
do podstawienia pojazdu zastępczego, spełniającego właściwe wymagania techniczne
w ruchu drogowym oraz każdorazowo powiadomić o tym fakcie Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie.

7) Zamawiający ma prawo do regularnej kontroli przez wyznaczonych pracowników sposobu
i jakości wykonywanej usługi, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego, ect.).

8) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy umożliwi kontrolę pojazdu Zamawiającemu oraz odpowiednim służbom celem sprawdzenia czy pojazd spełnia warunki zawarte w specyfikacji.

9) Zamawiający zapewnieni opiekuna podczas przewozu dla dowożonych dzieci.

10) Opiekun musi mieć zapewnione miejsce przy dzieciach, którymi się opiekuje. Opiekun nie może podczas opieki nad dziećmi siedzieć obok kierowcy.

11) Osoba prowadząca pojazd nie może jednocześnie sprawować opieki nad przewożonymi dziećmi.

12) Ze względu na niepełnosprawność przewożonych dzieci transport z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania nie powinien trwać dłużej niż 60 minut w jedną stronę. Dzieci muszą być dowiezione do ośrodków nie wcześniej jednak niż 30 minut przed rozpoczęciem zajęć i odebrane nie później niż 1 godzinę lekcyjną po zakończeniu zajęć.

13) Wykonanie usługi w każdym miesiącu musi być potwierdzone przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wskazaną, z podaniem ilości dni, w których była świadczona usługa.

14) Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny z rodzicami dowożonych dzieci
i z Zamawiającym.

3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany wykonywać usługę, która obejmuje:

Usługę przewozu 13 dzieci niepełnosprawnych na trasie dom-szkoła/ośrodek-dom z terenu Gminy Górno.

Usługa przewozu 13 dzieci w każdy dzień roboczy tygodnia z miejscowości: Skorzeszyce – 2 dzieci, Wola Jachowa – 2 dzieci, Górno - 2 dzieci, Górno Parcele – 1 dziecko, Krajno Pierwsze  - 1 dziecko, Radlin – 1 dziecko, Cedzyna – 2 dzieci, Bęczków – 1 dziecko, Leszczyny – 1 dziecko. (Zajęcia dla ww. dzieci będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Leszczynach i dla 4 dzieci w Kielcach  tj. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 2, Kryształowa 6, Kielce, Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, ul. Chęcińska 23, Kielce, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Kołłataja 4 w Kielcach.)

 

Uwaga:

Liczba przewożonych uczniów (o których mowa w pkt. 2.3) może ulec zwiększeniu o 2 osoby – bez względu na miejsce zamieszkania dzieci na obszarze Gminy Górno.
W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, jak również w ramach wynagrodzenia podanego
w ofercie. O zwiększeniu liczby uczniów, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie.

 

3. Ilość dni usługi:

- w przypadku osób przewożonych w każdy dzień tygodnia do placówek ww.:

I 2019  - 8 dni (14 – 25 2019 r. – ferie zimowe, wykonawca nie świadczy usługi);

II 2019 - 20 dni;

III 2019 - 21 dni;

IV 2019 - 18 dni (18 IV 2019 – 23 IV 2019 r. - wiosenna przerwa świąteczna, wykonawca nie świadczy usługi);

V 2019  - 20 dni;

VI 2019 - 14 dni;

            ogółem: 101 dni

 

Dni usługi w poszczególnych miesiącach mogą  ulec zmianie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn.zm.), dającym dyrektorowi szkoły możliwość określania dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

 

Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące czynności objęte umową tj. m.in. kierowcy- nie będą figurowały w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa
w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 405).

 

4. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r., wyłączając przerwy na ferie zimowe i letnie; wiosenną przerwę świąteczną oraz inne dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego
(Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.).

 

5. Warunki udziału w postępowaniu:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu, w tym:

 

1) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

 

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej
na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

 

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, wraz z Ofertą przedstawia:

·        licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

 

2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

a) dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, dopuszczonym do ruchu, o następujących minimalnych parametrach:

·        posiadający aktualne badania techniczne,

·        oznakowany zgodnie z Prawem o ruchu drogowym,

·        posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NW;

·        siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, siedzenia z wysokimi oparciami
dla pasażerów lub oparcia z zagłówkami

·        wyposażony w uchwyty /poręcze/ ułatwiające wsiadanie i wysiadanie.

 

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

 

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, wraz z Ofertą przedstawia:

 

·        kserokopię aktualnego dowodu rejestracyjnego pojazdu;

·        dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW;

·        oferent posługujący się innym prawem dysponowania samochodem niż własność, zobowiązany jest do oferty dołączyć dokumenty z których będzie jednoznacznie wynikać, że oferent dysponuje pojazdem na okres wskazany w zapytaniu ofertowym oraz winien przedłożyć wszystkie inne dokumenty na podstawie których zamawiający będzie mógł dokonać oceny kryterium opisanego powyżej - kserokopia.

 

b) dysponował osobą wymaganą do pełnienia funkcji kierowcy.

 

Kandydat do pełnienia funkcji kierowcy, musi być osobą pełnoletnią oraz spełnić poniższe kryterium kwalifikacji zawodowych:

·        ważne uprawnienia kierowcy do wykonywania przewozu osób.

 

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

 

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, wraz z Ofertą przedstawia:

 

·         dokumenty niezbędne do weryfikacji tej osoby w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym;

·        dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osoby która będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia - ksero prawo jazdy

 

2. Wszelkie oświadczenia składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu, winny być złożone w oryginale, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

3. Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność
z oryginałem” i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

4. Zamawiający będzie oceniał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

 

6. Przesłanki odrzucenia oferty

Oferta podlegać będzie odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)     jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2)     została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu

3)      wskazanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym,

4)     została złożona po terminie składania ofert.

 

7. Kryteria oceny ofert

 

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie: cena – 100%.

3. Do oceny zostanie przyjęta cena brutto oferty.

4. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację zamówienia.

5. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 7. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.

 

Uwaga:

Cena brutto podana w ofercie Wykonawcy będzie służyła wyłącznie do oceny ofert.

Zapłata należności za wykonaną usługę będzie naliczana wg dziennej ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy i ilości dni wykonywanej usługi. Szczegółowy opis zapłaty za usługę uregulowano w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

8. Opis sposobu obliczania ceny:

Cena oferty to cena brutto.

Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowo – ilościowym w oparciu
o cenę jednostkową (podaną w ofercie Wykonawcy) dziennej usługi i ilości dni wykonywanej usługi. Cena jednostkowa podana w sposób określony w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki, jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia.

Wykonawca określi w ofercie ryczałtową cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (obejmującą rzeczywistą stawkę podatku od towaru i usług VAT, stosowaną w obrocie gospodarczym dla danego przedmiotu zamówienia) podając ją w zapisie liczbowym
i słownie.

Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).

Cena oferty winna być podana w PLN cyfrowo i słownie.

Ceny jednostkowe dziennego przewozu podane przez Wykonawcę są stałe przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlegają zmianom. Podana w ofercie dzienna stawka nie ulegnie zmianie również w przypadku zmiany ilości przewożonych dzieci.

 

9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

 

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń
i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw.

Adres: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, 26 008 Górno, Górno 169
tel. 41 30 23 650

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

10. Opis sposobu przygotowania ofert:

 

1.     Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1
do zapytania ofertowego.

2.     Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenia o dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5

3.     Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4.     Oferta musi być przedstawiona w języku polskim.

5.     Dokumenty wystawione w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.     W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem” i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

7.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane - zostaną zwrócone bez otwierania.

8.     Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

9.     Poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej.

10.  Oferta wraz z załącznikami (oświadczeniami) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do  reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”
i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

11.  W przypadku sporządzania oferty przez osobę/osoby inne niż uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

12.  Wszystkie koszty sporządzenia oferty, w tym również koszty ewentualnych tłumaczeń  i uwierzytelnień dokumentów, ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania.

13.  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na realizację zadania.

14.  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

 

1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty należy składać w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie, pok. Nr 1 nie później niż do dnia 20 grudnia 2018 r. do godziny 1000.

 

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

 

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE OFERTY

 

Ofertę należy składać w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie lub opakowaniu. Oferta winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres:

 

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

Górno 169

26 – 008 Górno

 

i oznakowana następująco:

OFERTA NA

„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Górno
do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019”.

Nie otwierać przed 20 grudnia 2018 r. do godziny 10 00

 

oraz winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

 

12. DOSTARCZENIE OFERTY ZAMAWIAJĄCEMU

 

Oferta może być dostarczona osobiście przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego, przez kuriera lub przesłana pocztą na adres Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty
do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty przesłane drogą pocztową, dostarczone przez kuriera. Oferty dostarczone Zamawiającemu po wyznaczonym terminie do ich składania zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania.

Oferty, które nadejdą pocztą, kurierem w kopertach lub opakowaniach zewnętrznych naruszonych lub niezaklejonych będą traktowane jako odtajnione i zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.

 

13. OTWARCIE OFERT

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

imię i nazwisko           Barbara Raczyńska

tel.                               041 30 23 650

 

w godzinach pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

 

14. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000 EURO.

 

15. Wybór oferty

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.

 

Wzór umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej www.scogorno.pl oraz telefonicznie.

 

16. Uwagi końcowe

 

1.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

2.     Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

3.     Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.

4.     Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

16. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty
w Górnie z siedzibą w Górno169, Górno 169 Telefon 41 2023650,
e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

·        inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sylwester Cieśla tel. 663530060,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

·        Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.436.2018.RB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie
i archiwizacja postępowania

·        odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani,
a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);

·        dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych
ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego
po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);

·        obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

·        w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·        posiada Pani/Pan:

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·        nie przysługuje Pani/Panu:

·        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

·        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

·        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki:

Formularz ofertowy (zał. nr 1).

Wzór umowy (zał. nr 2).