Zaproszenie do złożenia oferty
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 09, sierpień 2017 12:59
- Małgorzata Czernikiewicz
Świadczenie usług w zakresie bhp i ppoż. dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno i Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
Samorządowe Centrum Oświaty
26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie
tel.: (41) 30 23 067; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673
Górno, dn.09.08.2017 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz.U.2015.2164 t.j. z późn. zm)
Zamawiający: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, 26 - 008 Górno, Górno 169, www.scogorno.pl
Świadczenie usług w zakresie bhp i ppoż. dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno i Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Górno
Górno 169, 26 – 008 Górno
NIP: 657-24-00-548
Odbiorca:
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno 169, 26 – 008 Górno
Tel. (41) 30 – 23 – 067,
Strona www.scogorno.pl, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1 Przedmiot zamówienia
Świadczenie usług w zakresie bhp i ppoż. dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno
i Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie tj.;
- Szkoła Podstawowa im. ks. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedzynie,
- Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górnie,
- Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Radlinie,
- Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
- Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Leszczynach,
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
- Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie.
2.2. Wykonywanie zadań z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej,
2.3. Wykonywanie zadań ppoż w zakresie wynikającym w szczególności z:Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm.),Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (j. t. Dz.U. z 2017poz.736),
2.4. Planowanie, ocenianie, doradzanie i występowanie z inicjatywą w zakresie BHP,
2.5. Analizowanie i informowanie o stanie i zagrożeniach w zakresie BHP,
2.6. Opracowywanie wewnętrznych regulacji prawnych,
2.7. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP i PPOŻ,
3. Zakres zamówienia obejmuje :
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, wynikających z przepisów ogólnie obowiązujących,
z uwzględnieniem uregulowań wewnątrz resortowych polegających w szczególności na:
- Ponoszeniu odpowiedzialności za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych na terenie Gminy Górno, w tym za:
a) organizację pracy w placówkach oświatowych w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracowników;
b) zapewnienie przestrzegania w placówkach oświatowych przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, realizację poleceń usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontrolę wykonania tych poleceń;
c) zapewnienie wykonania nakazów, wystąpień, decyzji i zarządzeń wydawanych przez organy nadzoru nad warunkami pracy;
d) zapewnienie wykonania zaleceń inspektora pracy.
- Znajomości w zakresie niezbędnym do wykonywania ciążących na nim obowiązków przepisów o ochronie pracy, w tym przepisów oraz zasad bhp, informowanie na bieżąco Zamawiającego o zmianach tych przepisów.
- Organizowaniu stanowisk pracy zgodnie z przepisami bhp i ppoż, dbałości o zabezpieczenie środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, dbałość o bezpieczny
i higieniczny stan pomieszczeń pracy i wyposażenia technicznego. - Egzekwowaniu, w porozumieniu z Zamawiającym, przestrzegania przez pracowników placówek oświatowych przepisów i zasad bhp oraz ppoż, zapewnienie wykonania zaleceń lekarza sprawującego opiekę zdrowotną nad pracownikami szkół i przedszkoli.
- Ocenie i dokumentowaniu ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą
w placówkach oświatowych oraz stosowanie niezbędnych środków profilaktycznych zmniejszających ryzyko zawodowe oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym
i zasadach ochrony przed zagrożeniami. - Przeprowadzaniu szkoleń bhp pracowników: wstępne i okresowe oraz szkolenia ppoż wstępne i podstawowe.
- Wykonywaniu czynności związanych ze zgłoszeniem wypadku przy pracy lub wypadku
w drodze do i z pracy, sporządzanie dokumentacji wypadkowej, badanie przyczyn
i okoliczności wypadku, prowadzenie rejestru wypadków. - Współpracy z dyrektorami placówek oświatowych i z organami nadzoru dotyczącymi warunków pracy.
9. Opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji wewnętrznej z zakresu bhp i ppoż, wymaganej przepisami (regulaminy, instrukcje itp.).
10. Informowaniu dyrektorów placówek oświatowych o terminowym zgłaszaniu do konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie.
11. Zapoznawaniu pracowników ze zmieniającymi się przepisami przeciwpożarowymi.
12. Ustalaniu sposobów postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia.
13. Przygotowaniu rocznych informacji o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych.
Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
75 25 11 10-4 usługi ochrony przeciwpożarowej,
71 31 72 10-8 usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa.
4. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia sukcesywnie – od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3 dniowym wyprzedzeniem.
5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
6.1. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
OFERTA |
Świadczenie usług w zakresie bhp i ppoż. dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno i SCO w Górnie |
Termin składania ofert: 18.08.2017 godz. 1000. Nie otwierać przed 18.08.2017 godz. 1015. |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone Oferentom
bez otwierania
Oferty należy składać do dnia: 18.08.2017 do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,
Górno 169, 26-008 Górno (pokój nr 1)
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Małgorzata Czernikiewicz
tel. 041 30 23 650
w terminach godzin pracy Samorządowego Centrum Oświaty.
6.2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000 EURO obowiązującego w SCO.
7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
- uprawnienia do wykonywania świadczeń z zakresu BHP i PPOŻ
W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Załączniki do zapytania ofertowego:
Ø Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Ø Załącznik nr 3 - Oświadczenie