| Drukuj |

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak
Numer ogłoszenia: 226155 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
 
/OGŁOSZENIE BZP/
 
Górno: Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak
Numer ogłoszenia: 226155 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3023067, faks 41 3023009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr - WND-POKL.09.01.01-26-030/13 prowadzonego przez Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie. 1.1. Zakres zamówienia: Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak do biura projektu oraz 8 przedszkoli / punktów przedszkolnych na terenie Gminy Górno - CZĘŚĆ I: Dostawa sprzętu komputerowego - CZĘŚĆ II: Dostawa sprzętu audio - wizualnego - CZĘŚĆ III: Dostawa sprzętu muzycznego CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu komputerowego Laptop z oprogramowaniem - 10 sztuk, Drukarka - 8 sztuk, Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, ksero, skaner - 1 sztuka, CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu audio - wizualnego Telewizor - 8 sztuk, Wieża magnetofonowa - 8 sztuk, kamera cyfrowa - 8 sztuk, CZĘŚĆ III Dostawa sprzętu muzycznego Dzwonki chromatyczne - 200 sztuk, keyboard - 8 sztuk, Zestaw mikrofonów nagłowny + do ręki - 8 sztuk, gitara klasyczna - 8 sztuk Szczegółowy opis wyposażenia w podziale na części zawierają załączniki nr 3.1 - 3.3 do SIWZ. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Górno, podłączone i uruchomione. 2.2 Komputery muszą mieć zainstalowane kompletne oprogramowanie. 2.3 Telewizory mają być zainstalowane w punktach przedszkolnych i przedszkolu zgodnie ze szczegółowym opisem. 2.4 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny dostarczyć minimum: - kompletne opakowanie i zabezpieczenia - pisemną gwarancję - instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 32.35.10.00-8, 32.32.46.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1, 37.31.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, - zmiana obowiązującej stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szosgorno.pl/index.php/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie, Górno 169, 26 - 008 Górno, Pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie, Górno 169, 26 - 008 Górno, Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu audio - wizualnego, komputerowego oraz muzycznego na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr - WND-POKL.09.01.01-26-030/13 prowadzonego przez Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu audio - wizualnego.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu muzycznego.
 
Sesja otwarcia ofert odbędzie się w dniu 05.11.2013 r. o godz. 09.30 w siedzibie Zamawiającego
 
SIWZ
1. Wzór umowy.
2. Formularz ofertowy.
3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część I
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część II
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część III
4. Oświadczenie art. 22. PZP
5. Oświadczenie art. 24. PZP
6. Oświadczenie – grupy kapitałowe