| Drukuj |

Zawiadomienie o wyborze oferty

Utworzono: środa, 11, grudzień 2013 21:45
Małgorzata Czernikiewicz

Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie informuje, że przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji dla placówek oświatowych
z terenu Gminy Górno 

 

wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Krzysztof Synowiec

Wola Jachowa 92

26-008 Górno.

Oferta uzyskała największą wartość punktową w badanym kryterium oceny
- najniższa cena, uwzględnionym przez Zamawiającego. Uzasadnienie wyboru: Oferta uzyskała największą wartość punktową w badanym kryterium oceny - Najniższa cena, uwzględnionym przez Zamawiającego.

Zamawiający ustala termin podpisania umowy na dzień 12.12.2013 r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest Kodeks Cywilny

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, nie zostały odrzucone żadne oferty oraz nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Kierownik SZOS

Barbara Raczyńska