Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno
Górno, dn. 02.12.2013 r.
O.271.391.2013.RB
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
1.Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
z planem ewakuacji dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno:
1. Zespół Szkół w Bęczkowie,
2. Zespół Szkół w Górnie,
3. Zespół Szkół w Krajnie,
4. Zespół Szkół w Woli Jachowej,
5. Szkoła Podstawowa w Leszczynach,
6. Szkoła Podstawowa w Radlinie,
2. Zakres zamówienia obejmuje :
Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynków szkół z terenu Gminy Górno
z uwzględnieniem dróg ewakuacyjnych budynków (rzut poziomy z naniesionymi znakami ewakuacyjno - p.poż., schody ewakuacyjne, kierunki i dojścia ewakuacyjne, drzwi i wyjścia ewakuacyjne, hydrantami, wyłącznikami prądu, tablicami rozdzielczymi, rop (ręcznymi ostrzegaczami pożaru), klapami dymowymi oraz z dojazdem służb ratowniczych PSP, oraz planem sytuacyjnym.
Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego winna być wykonana zgodnie z wprowadzonymi wymogami w 2010 r: § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719).
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia – specjalista lub inspektor ochrony przeciwpożarowej.
Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
75.25.11.10-4 usługi ochrony przeciwpożarowej
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
- Opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w formie książkowej i elektronicznej:
- dla szkoły 1 książka + wersja elektroniczna,
5. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 27.12.2013 r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3-dniowym wyprzedzeniem.
6. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na: Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji dla placówek oświatowych z terenu Gminy Górno |
|
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 11.12.2013 godz. 10:15” |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty należy składać do dnia: 11.12.2013 do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego
Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie,
Górno 169, 26-008 Górno
(pokój nr 1)
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Małgorzata Czernikiewicz
tel. 041 30 23 067
w terminach godz. pracy Samorządowego Zespołu Obsługi Szkół.
8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
- uprawnienia do wykonywania
W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Załączniki do zapytania ofertowego: