Wykonanie wraz z dostawą nagród, dyplomów, plakatów oraz artykułów promocyjnych na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno
Projekt „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”, nr FESW.08.02-IZ.00-0037/24 realizowany
przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz.U. z 2024., poz.1320.) na:
Wykonanie wraz z dostawą nagród, dyplomów, plakatów oraz artykułów promocyjnych na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”, nr FESW.08.02-IZ.00-0037/24 realizowany przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno, ul. Łysicka 13
26 – 008 Górno
Tel. (41) 30 – 23 –650,
NIP 657 292 71 55, REGON: 365 962 673
Strona www.scogorno.pl, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek 730 – 1730, Wtorek – Piątek 730 – 1500
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1 Przedmiot zamówienia
Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą plakatów oraz artykułów promocyjnych w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2026 roku do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych
w Gminie Górno”, nr FESW.08.02-IZ.00-0037/24 realizowany przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
2.2 Zakres rzeczowy:
Zakres zamówienia:
a) Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą plakatów oraz artykułów promocyjnych w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2026 roku do Samorządowego Centrum Oświaty
w Górnie na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”, na adres wskazany przez Zamawiającego na podstawie sukcesywnych zleceń Zamawiającego,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania materiałów nieujętych w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku Zamawiający skieruje do Wykonawcy zapytanie o wycenę poszczególnych pozycji asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia oferty
w terminie 2 dni roboczych od daty skierowania zapytania przez Zamawiającego. Po uzyskaniu oferty Zamawiający może odstąpić od zamówienia dodatkowego asortymentu lub dołączyć dodatkowe pozycje do zlecenia wykonawczego. Raz podana cena na asortyment dodatkowy nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy. W przypadku zaakceptowania cen Wykonawcy dokona się aktualizacji zestawienia cen jednostkowych o nowe pozycje,
c) Szczegółowy opis materiałów promocyjnych zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Dostarczane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe,
w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie zgodnym z ofertą.
2.3 Warunki realizacji Zamówienia:
1. Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie.
2. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy.
3. Transport towarów przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
4. Rozpoczęcie dostaw – od daty podpisania umowy.
5. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie lub pisemnie. Zamawiający w celu poinformowania Wykonawcy o wysłaniu zlecenia wykonawczego zadzwoni do przedstawiciela Wykonawcy wskazanego w umowie.
6. Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia lub w innym terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 30 % wartości umowy (brutto).
8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w pkt. 7, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia maksymalnego zobowiązania w umowie (brutto).
10. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia
ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
11.Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie.
12. Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym markę, model oferowanego produktu.
13. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4. Termin wykonywania zamówienia: 30-11-2026r.
4.1. Termin świadczenia umowy może ulec skróceniu przy wcześniejszym wykorzystaniu kwoty wymienionej w umowie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych brutto.
a) Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie łączna cena oferty obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych i ilości wg przedstawionego szacunkowego zużycia materiałów biurowych Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 |
8. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 09.05.2025 do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie,
z pieczęcią Oferenta oraz opatrzoną adnotacją:
OFERTA |
Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą plakatów oraz artykułów promocyjnych |
Termin składania ofert: 09.05.2025. godz. 10:00 Nie otwierać przed 09.05.2025 godz. 1015. |
w Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
Kadry (Pokój nr 2)
10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:
imię i nazwisko: Beata Kwiatek
tel. 41 30 23 650
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
w terminach godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie
10. Załącznikami do niniejszego zaproszenia (na stronie Zamawiającego www.scogorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 130 000 zł).
Załącznik nr 1. Szczegółowy opis materiałów promocyjnych
Załącznik nr 2. Formularz ofertowy