| Drukuj |

ZAPYTANIE OFERTOWE

Utworzono: czwartek, 24, kwiecień 2025 16:58
Justyna Rak

Uczestnictwo nauczycieli w szkoleniach   i kursach w ramach projektu: „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno

 pdf

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Zamawiający:

Samorządowe Centrum Oświaty,

ul. Łysicka  13,

 26-008  Górno

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. epuap: /SCOG/SkrytkaESP

ZAPRASZA  do złożenia oferty

1.    Przedmiot zamówienia:

Uczestnictwo nauczycieli w szkoleniach   i kursach w ramach projektu: „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”.

1.1. Zastosowanie przepisów: do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy  Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320). Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto  a także nie stosuje się zasady konkurencyjności na podstawie Wytycznych  dotyczących kwalifikowalności wydatków  na lata 2021-2027,  wersja z dnia 14 marca 2025 r.

1.2. Projekt jest realizowany   w ramach  programu: Fundusze Europejskie dla  Świętokrzyskiego   2021-2027.

 

2.    Opis przedmiotu  zamówienia:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje  realizację szkoleń  i kursów dla nauczycieli - uczestników projektu pt. „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno” w podziale na części (cykl szkoleń).

2.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach następujących zadań i podzielony został na części:

Część 1: Zadanie numer 3- Szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie

1. Kurs "Masaż Logopedyczny" – kurs stacjonarny -dla 1 nauczycielki 6 godzin.

2. Kurs Terapia Miofunkcjonalna Teczka Logopedy -dla 1 nauczycielki 6 godzin.

3. Aktywność twórcza i odtwórcza dzieci na zajęciach ruchowo-muzycznych w oparciu o ideę Carla Orffa - dla 1 naucz. ( 1 K,0 M), 16 godzin.

4. Trening Umiejętności Społecznych (TUS)- kurs I-II stopnia w ujęciu całościowym - dla 5 naucz. ( 5 K,0 M), 18 godzin.

5. Kurs Instruktorski Masażu dzieci i dorosłych Metoda Shantala - dla 1 naucz. (1 K,0 M), 24 godziny.

6. Kinezjologia edukacyjna - gimnastyka mózgu wg Paula Dennisona stopień 1 i 2 dla1 naucz. ( 1 K,0 M), 40 godzin.

7. Zastosowanie elementów integracji sensorycznej w pracy z dziećmi dla 1 naucz. (1 K,0 M), 14 godzin.

 

Część 2: Zadanie numer 6- Szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli Szkoły Podstawowej Im. S. Żeromskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Cedzynie w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Cedzynie

1. Szkolenie : Praca z uczniem zdolnym- metoda projektu - warsztaty- dla 5 naucz. ( 5K, 0 M) 6 godzin.

2. Trening Umiejętności Społecznych - dla 1 naucz. ( 1K, 0 M) 30 godzin.

3. Szkolenie: Emocje-trudna sprawa? Jak pracować nad emocjami w grupie?- dla 8 naucz.
( 7K, 1 M) 4 godziny .

4. Podstawy edukacji antydyskryminacyjnej- stereotypy, uprzedzenia, dyskryminacja-warsztaty – dla 5 naucz. ( 4K, 1 M) 4 godziny .

5. Wydobądź z kartki głębię- zabawy z drukiem 3D- warsztaty - dla 2 naucz. ( 2K, 0 M) 4 godziny .

6. Szkolenie " Scratch zaawansowany, czyli nauka programowanie przez zabawę" - dla 2 naucz.
( 2K, 0 M) 8 godzin.

 

Część 3: Zadanie numer 9 Szkolenia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka
w Górnie:

1. Szkolenie Edukacja ekologiczna w szkole podstawowej dla 5 naucz. ( 5K, 0 M) 10 godzin.

2. Szkolenie z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych dla 5 naucz. ( 5K, 0 M) 10 godzin.

 

Część 4: Zadanie numer 12 - Szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie:

1.  Certyfikowane szkolenie - Roboty Ozobot w edukacji wczesnoszkolnej - dla 20 naucz.
( 19 K, 1 M) 4 godziny.

 

Część 5: Zadanie numer -15 Szkolenia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. Noblistów Polskich w Leszczynach:

1. Szkolenie : "Edukacja ekologiczna w szkole podstawowej" - dla 5 nauczycielek, ( 5 K, 0 M) 10 godziny.

2. Szkolenie "Działania z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych - dla 5 nauczycielek
( 5 K, 0 M) 10 godzin.

 

Część 6: Zadanie numer 18 - Szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radlinie:

1. Kurs online: AI w edukacji dla 1 nauczycielki, ( 1 K, 0 M) 35 sesji .

2. Edukacja ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera - kurs doskonalący dla 5 nauczycielek, ( 5 K, 0 M) 12 godzin.

3. Trening umiejętności społecznych TUS - kurs doskonalący dla 2 nauczycielek, ( 2 K, 0 M) 23 godziny.

4. Drama jako metoda dydaktyki i twórczości - kurs doskonalący dla 5 nauczycielek,
( 5 K, 0 M) 16 godzin.

 

Część 7: Zadanie numer 21 - Szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Skorzeszycach

1. Szkolenie : Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z uczniami, w tym z uczniami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz w zakresie współpracy nauczycieli
z rodzicami, w tym radzenia sobie w sytuacjach trudnych; - dla 15 naucz. ( 14 K, 1 M) 3 godziny.

2. Szkolenie z zakresu umiejętności cyfrowych wykorzystanie sztucznej inteligencji i chatu GPT - dla 15 naucz. ( 14 K, 1 M) 9 godzin

3. Trening Umiejętności Społecznych (TUS)-kurs - dla 15 naucz. ( 14 K, 1 M) 12 godzin

4. Kurs logopedyczny Logorytmika stopień I - dla 1 naucz. ( 1 K, 0 M)

5. Szkolenie Rady Pedagogicznej - Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści- - dla 15 naucz. ( 14 K, 1 M) 2 godziny

6. Szkolenie na trenera edukacji ekologicznej dla 1 naucz. ( 1 K, 0 M) 18 godzin.

 

Część 8: Zadanie numer 24 - Szkolenia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej im. Gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej

1. Outdoor education - edukacja w terenie (pedagogika przygody) - kurs dla 18 naucz.
( 16 K,2 M) 100 godzin.

2. "Role grupowe jako narzędzie pracy z klasą" - szkolenie dla 9 naucz. ( 9K, 0 M) 4 godzin.

3. Wellbeing i mindfulness. Zarządzanie stresem – trening technik kontroli emocji i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu- szkolenie dla 9 naucz. ( 9K, 0 M) 100 godzin .

4. Szkolenie z zakresu edukacji ekologicznej w szkole podstawowej - dla 9 naucz. ( 9K, 0 M) 10 godzin.

5. Szkolenie z kształtowania postaw antydyskryminacyjnych wśród uczniów dla 9 naucz.
( 9K, 0 M) 10 godzin.

 

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników poszczególnych zajęć szkoleniowych. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia.

2.5. Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego  programów szkolenia (szkolenia dla nauczycieli).

2.6. Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną
z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.  

2.8. Zajęcia mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego, zdalnie lub hybrydowo albo za zgodą osób szkolonych w innych miejscach.

2.9. Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj.  45 minut.

2.10. Zakres oferty winien obejmować:

a) Przygotowanie programów szkoleń,

b) Przeprowadzenie szkolenia;

 c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim;

 d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia);

 e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia- w przypadku szkoleń stacjonarnych;

 f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia.

g) Prowadzenie list obecności.

h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych.

 

2.11.Nomenklatura  wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

 

3.       Warunki Udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (dotyczy wszystkich części):

1)      Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;

  Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

 

2)      Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

  Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

 

3)      Zdolność techniczna lub zawodowa:

Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

 

4)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

 

4.       Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków:

Nie dotyczy

 

5.       Informacje na temat wykluczenia wykonawców:

5.1. Zgodnie z  art 7 ust. 1 ust. Ustawy z dnia 13.04.2022r.  o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r.. poz. 835) t.j. wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu  765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy ;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

5.2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, jeśli zaistnieją przesłanki określone w pkt 5.1.

5.3. Na potwierdzenie brak podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

 

6.       Kryteria oceny ofert (dotyczy wszystkich części) oraz opis obliczenia ceny:

1)        Cena  przedmiotu zamówienia (C).

6.1.  Wykonawca określa cenę ofertową za realizację przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie kwoty w Formularzu oferty  dla danej części sporządzonym wg wzoru. Kwota  wpisana w formularzu oferty powinna wynikać z całkowitych kosztów realizacji zamówienia.

6.2. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, oraz powinna obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.

6.3.  Cena musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z zapytania, a w szczególności wynikające  z opisu przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie.

6.4. Cenę należy podać w złotych polskich  do dwóch miejsc po przecinku.

6.5.  Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.

6.6. Szkolenia są w całości finansowane ze środków publicznych oraz stanowi kształcenie zawodowe w związku z czym zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług jest zwolnione z podatku VAT.

7.       Informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty (dotyczy wszystkich części) :

1.       Kryterium – „Cena przedmiotu zamówienia” – C  - znaczenie 100%,

 

Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert. Opisane poniżej kryteria są takie same dla każdej z części przedmiotowego zamówienia.

8.       Opis przyznawania punktacji - sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny

oferty:

8.1.Cena przedmiotu zamówienia-C – obejmuje cenę wykonania dostawy oraz usług towarzyszących.  Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

 

C = [C min / C bad] x 100

gdzie:

     C - liczba punktów za cenę ofertową

     C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych

     C bad - cena oferty badanej

Opis: Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Za najkorzystniejszą w ramach każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert, odrębnie dla każdej części zamówienia.

9.       Termin składania ofert:

9.1. Oferty należy  składać do dnia 06.05.2025r. do godz. 10.00

Oferty należy składać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ; w wersji papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Uczestnictwo nauczycieli w szkoleniach i kursach w ramach projektu: „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”.

9.2.  Na adres siedziby zamawiającego: ul. Łysicka 13, 26-008 Górno pokój nr 1, lub na skrzynkę epuap: /SCOG/SkrytkaESP lub przez e-doręczenia.

9.2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty.

9.3.        Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

10.   Termin realizacji umowy:

Zgodnie z harmonogramem projektu- maksymalnie do 30.11.2026r.

11.   Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy (dotyczy wszystkich części).

11.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków udzielonego zamówienia  w następujących okolicznościach:

a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,

b) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy,  sposobu ich płatności  (w przypadku zmian ustawowych),

c) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,

d) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego,

e) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,

f) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,

g) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,

h) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

i) siły wyższej,

J) zmiany ilości osób objętych szkoleniami.

12.   Informację o możliwości składania ofert częściowych, o ile zamawiający taką możliwość przewiduje. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.  Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Za część rozumie zadanie określone w pkt.2.2.

13.   Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie- nie dotyczy - Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

14.   Informację o planowanych zamówieniach, uzupełniających - nie dotyczy- Zamawiający nie przewiduje zamówień „uzupełniających”.

15.   Przesłanki odrzucenia oferty:

15.1.     Zaoferowanie w danej części nie wszystkich szkoleń  i kursów.

16.   Sposób Komunikacji z Zamawiającym:

16.1.    W przypadku wystąpienia pytań do zapytania  ofertowego można je  kierować na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ; w formie papierowej na adres siedziby zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie ul. Łysicka 13, 26-008 Górno, przez skrzynkę e-puap lub przez e-doręczenia,

16.2.    Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami zamawiającego będzie opublikowana w BIP.

17.   Ochrona danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO” (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informujemy, że:

1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, telefon: 41 302 36 50, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Zbigniew Kolus, tel. 663 189 833, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. 3) Pani/Pana dane osobowe (dane zwykłe) są przetwarzane w celu:

  realizacji zadań statutowych, tj. w celu obsługi finansowo — księgowej , kadrowo — płacowej, organizacyjno — prawnej, administracyjnej oraz technicznej placówek oświatowych Gminy Górno;

  obowiązków wynikających w szczególności z: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;  niezbędnego i prawidłowego wykonania umowy, w tym podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą oraz wykonywania działalności w zakresie obsługi administracyjnej, organizacyjnej i finansowej oraz prowadzenie całości zadań w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości; zatrudnienia — świadczenia usług na podstawie umów cywilnoprawnych; prowadzenia ewidencji wynikających z przepisów prawa (podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b RODO);

  wykonywania czynności zgodnie z udzielonymi przez Panią/Pana zgodami; (podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO);

  wykonywania czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa; (podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO);

  realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, a w szczególności: dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń; (podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f RODO).

4) Pani/Pana dane osobowe (dane wrażliwe) przetwarzane będą jeżeli jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. b RODO.

5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usługi.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a w razie zgłoszenia sprzeciwu — przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą przysługiwać osobie, której dane dotyczą; dane osobowe przechowywane będą przez czas określony przepisami prawa i zobowiązaniami wynikającymi z zawartych umów.

7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie przetwarzania danych na podstawie zgody- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożliwością uczestnictwa w procesie realizacji usług.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w formie profilowania.

18.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

19.   Zamawiający ponadto przewiduje w trakcie badania i oceny ofert:

        -poprawę omyłek rachunkowych,

 -wezwanie do złożenia wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert,

- wezwanie do uzupełnienia dokumentów, np. pełnomocnictwa,

- wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.

20. Do formularza oferty należy załączyć:

1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

21. Dokumenty wymagane podczas podpisania umowy:

 - wstępny harmonogram szkoleń.

 

 

 

……………………………………..

 

 

 

W załączeniu:

1.       Załącznik Nr 1 - formularz oferty,

2.       Załącznik Nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

3.       Załącznik nr 3 - Projekt umowy.