Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
26-008 Górno ul. Łysicka 13, woj. świętokrzyskie
tel.: 41 30 23 650; NIP: 657-292-71-55, Regon: 365962673
Górno, dn.02.04.2024 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia
11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn.Dz.U.2023, poz. 1605 ze zm.)
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Górno
Górno, ul. Łysicka 13, 26 – 008 Górno
NIP: 657-24-00-548
Odbiorca:
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
Górno, ul. Łysicka 13 26 – 008 Górno
Tel. 41 30 – 23 – 650,
Strona www.scogorno.pl, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: Poniedziałek 730 – 1730 , Wtorek, Środa – Piątek 730 – 1500,
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1 Kontrola dla przeglądu rocznego obejmuje:
Podczas kontroli szczególnym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny:
2.3 Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi być wykonywane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
Dla kontroli rocznej należy wykonać protokół osobno dla każdej placówki.
Dokumentację z przeglądów technicznych rocznych należy wykonać w 2 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wpisów w książce obiektów budowlanych
o przeprowadzonym przeglądzie i dostarczyć protokół administratorowi budynku w terminie 7 dni od wykonania przeglądu.
W/w protokół powinien zawierać:
2.4 Przedmiot zamówienia: Wykonanie rocznego przeglądu stanu technicznego
i przydatności do użytkowania obiektów budynków szkół, domów nauczyciela oraz żłobków
z terenu Gminy Górno przeglądów technicznych kompleksu budynków szkół, domów nauczyciela i żłobków z terenu Gminy Górno. Przeglądy roczne dla:
a) Gminny Żłobek „RADosna POLanka” Marii Skłodowskiej - Curie w Radlinie
b) Gminny Żłobek w Cedzynie
Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71356100 - 9 Usługi kontroli technicznej
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: wykonania protokołów.
Dla każdego obiektu należy sporządzić oddzielny protokół oraz dokonać odpowiedni wpis
w książkę obiektu budowlanego.
4. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 30.04.2024 r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3-dniowym wyprzedzeniem.
5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wykonanie całości zadania.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
6. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na: Wykonanie rocznych przeglądów stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budynków szkół, domów nauczyciela oraz żłobków z terenu Gminy Górno |
|
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 12.04.2024r. godz. 10:15” |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty należy składać do dnia: 12.04.2024r. do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego
Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie,
Górno ul. Łysicka 13, 26-008 Górno
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Justyna Rak
tel. 41 30 23 650
w godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł.
7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
- uprawnienia do wykonywania zawodu
W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wymienionych w Formularzu ofertowym dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Załączniki do zapytania ofertowego: