| Drukuj |

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Utworzono: wtorek, 08, grudzień 2020 20:25
Małgorzata Czernikiewicz

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie

pdf

 

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie

tel.: 413023650; NIP: 657 – 292 – 71 – 55, Regon: 365962673

Górno, dn.08.12.2020r.

Znak: O.261.426.2020.RB

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz. U. 2019. 1843 ze zm).

 

 Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Górno, Górno 169,

26-008 Górno

NIP: 6572400548

działającym poprzez swoją jednostkę organizacyjną w postaci:

Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno,

Tel. 413023650

Strona www.scogorno.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek, Środa – Piątek 730 – 1500, Wtorek 730 – 1730

2. Opis przedmiotu zamówienia.

2.1 Przedmiot zamówienia

„Świadczenie usługi w zakresie wykonania badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie”.

2.2 Zakres rzeczowy:

Zakres zamówienia:

1.Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do: świadczenia usługi w zakresie wykonania badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) z zakresu medycyny pracy dla pracowników placówek oświatowych z terenu gminy Górno oraz dla pracowników Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie tj.:

 

 

 

 

 

Lp.

Nazwa i adres jednostki

Telefon

1.

 

Szkoła Podstawowa  im. ks. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie

Bęczków 195, 26-008 Górno

413024026

2.

 

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cedzynie

ul. Szkolna 6 25-900 Kielce

413022220

3.

 

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka

w Górnie, Górno 82 A, 26-008 Górno

413024038

4.

 

Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie, Krajno Pierwsze 153 A, 26-008 Górno

413023003

5.

 

Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich
w Leszczynach
, Leszczyny 33, 26-008 Górno

413021965

6.

 

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radlinie

Radlin 86, 26-008 Górno

413021042

7.

 

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skorzeszycach, Skorzeszyce 165 B,
26-008 Górno

413023008

8.

Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej, Wola Jachowa 136,26-008 Górno

413024023

9.

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno

413023650

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Przewidywana liczba pracowników skierowanych na badania lekarskie w okresie obowiązywania umowy wynosi 360 osób:

·Intendent – 3 osoby (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin + badania sanitarno-epidemiologiczne),

· kucharz, pomoc kuchenna – 21 osób (badania sanitarno-epidemiologiczne dla nowo zatrudnionych)

·Sprzątaczka – 60 osób (praca na wysokości do 3 metrów),

·Konserwator – 10 osób (praca na wysokości powyżej 3 metrów)

·Palacz CO – 12 osób

·Pracownik biurowy – 8 osób (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin)

·Nauczyciele – 360 osób

·dyrektor, wicedyrektor, kierownik – 14 (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin)

 

3.Podana liczba pracowników jest liczbą szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości osób i rodzaju stanowisk w okresie obowiązywania umowy. Za skierowanie mniejszej ilości pracowników niż podana Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.Pracownik zgłaszający się na badanie profilaktyczne przedstawi skierowanie na badania wystawione przez Zamawiającego i podpisane przez upoważnioną osobę. Skierowanie
o którym mowa jest podstawą do wykonania badań.

5.Zakres badań wstępnych, okresowych i kontrolnych należy wykonać zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 2016, poz. 2067 ze zm.), przy czym dostępny dla każdego pracownika zakres badań okresowych i wstępnych powinien obejmować:

·badanie ogólne lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy,

·badanie diagnostyczne: morfologii, moczu - badanie ogólne, poziom cukru, EKG,

·inne badania wg decyzji lekarza po uwzględnieniu wskazanych w skierowaniu informacji
o zagrożeniach związanych z pracą.

6.Rejestracja pracowników na badania będzie odbywać się telefonicznie, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania badań. Termin i rodzaj badania podany będzie podczas rejestracji.

 

3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

85121000-3 – Usługi medyczne

85147000-1 – Usługi medyczne świadczone dla firm

 

 

 

4. Termin wykonywania zamówienia: 04.01.2021r. – 31.12.2022r.

 

4.1. Termin świadczenia umowy może ulec skróceniu przy wcześniejszym wykorzystaniu kwoty wymienionej w umowie.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych brutto wg wzoru w Formularzu ofertowym

a) Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie łączna cena oferty obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych
i przewidywanej ilości pracowników wg Tabeli Nr 1 zamieszczonej w Formularzu Ofertowym.

 

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100

 

8. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

9. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 18.12.2020r. do godz. 1000 w zamkniętej kopercie,

z pieczęcią Oferenta oraz opatrzoną adnotacją:

 

OFERTA

Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy

Nie otwierać przed 18.12.2020 godz. 1015.

 

w Samorządowym Centrum Oświaty w Górnie

Górno 169, 26-008 Górno

 

10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:

Justyna Rak, tel. 413023650, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminach godzin pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

 

11.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000 EURO.

 

12. Załącznikami do niniejszego zaproszenia są (na stronie Zamawiającego www.scogorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 30 tys. euro.

 

13. Uwagi końcowe

 

1.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

  1. Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  2. Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty,
    a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.

 

 

 

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,  że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

ü  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

ü  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

ü  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załącznik nr 1. Wzór umowy

Załącznik nr 2. Formularz ofertowy