| Drukuj |

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Utworzono: czwartek, 20, grudzień 2018 11:03
Małgorzata Czernikiewicz

Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie na terenie Gminy Górno

 

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie

tel.: 41 30 23 067; NIP: 657 – 292 – 71 – 55, Regon: 365962673

Górno, dn. 20.12.2018 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (t. j. Dz. U. 2018. 1986)

 

Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie na terenie Gminy Górno

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sukcesywnego odbioru i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno.

Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych odpadów poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia z godnie z ustawą z dn.14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018.992).

 

2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w/w usługi w następujących jednostkach oświatowych:

 

Ø  Szkoła Podstawowa im. ks. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,

Ø  Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedzynie,

Ø  Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górnie,

Ø  Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,

Ø  Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Leszczynach,

Ø  Zespół Szkolno – Przedszkolny w Radlinie,

Ø  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,

Ø  Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,

Ø  Gminny Żłobek „RADosna POLanka” Marii Skłodowskiej – Curie w Radlinie.

 

Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

 

90.50.00.00 - 2 - Usługi związane z odpadami komunalnymi.

 

3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

a) wykonania usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze i zagospodarowaniu niesegregowanych odpadów komunalnych z jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno.

b) Niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w kontenerach. Kontenery nieodpłatnie zapewnia wykonawca.

4. Termin wykonania zamówienia

Częstotliwość odbioru i wywozu – po zgłoszeniu telefonicznym przez dyrektora szkoły w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od – 02.01.2019r – do 31.12.2019r.

Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3 - dniowym wyprzedzeniem.

 

 

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty

Wykonawca poda cenę brutto w zł za wywóz:

 

Wartość razem …………………………………..zł

 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

                           

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100 pkt

 

 

Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

6. Miejsce i termin składania ofert.

 

    Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.

    Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego
na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:

 

Oferta na: Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno z dopiskiem:

 

„Nie otwierać przed: 28.12.2018 godz. 1100

 

 

 

    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

 

Oferty należy składać do dnia: 28.12.2018 do godz. 1100

w siedzibie Zamawiającego

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie,

Górno 169, 26-008 Górno

 

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

imię i nazwisko           Małgorzata Czernikiewicz

tel.                               041 30 23 650

w terminach                godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

 

6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000 EURO.

 

 

 

 

 

7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia np. uprawnienia, posiadanie licencji, zezwolenia (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):

 

Ø  Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122). Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu wymagań o których mowa.

Ø  Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie na transport odpadów obejmujące teren Gminy Górno wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2013.21)


- Kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

 

Ø  Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodności oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Gminę Górno.

Ø  Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do którego niezbędne jest posiadanie zezwolenia
na transport odpadów lub wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, należy przedłożyć zezwolenia o których wyżej mowa, odpowiednio dla tego podmiotu.

8. Uwagi końcowe

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
  2. Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  3. Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone
    lub będą zawierać błędy.

 

9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych
ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego
po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);

ü  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

ü  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
 w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

ü  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

ü  prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 

10. Załączniki do zapytania ofertowego:

 

- Załącznik Nr 1. Formularz ofertowy

- Załącznik Nr 2. Wzór Umowy