| Drukuj |

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

Utworzono: poniedziałek, 11, sierpień 2025 08:33
Justyna Rak

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno

pdf

 

 

ProjektRozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”, nr FESW.08.02-IZ.00-0037/24 realizowany
przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy).

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”

 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Górno, ul. Łysicka 13

26 – 008 Górno

Tel. (41) 30 – 23 –650,

NIP 657 292 71 55,   REGON: 365 962 673

Strona  www.scogorno.pl,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: Poniedziałek 730 – 1730, Wtorek – Piątek 730 – 1500

 

2. Opis przedmiotu zamówienia.

2.1 Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2026 roku do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie w 2025 r. i w 2026 r.

 

na potrzeby projektu ProjektRozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”, nr FESW.08.02-IZ.00-0037/24 realizowany przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

 

2.2 Zakres rzeczowy:

Zakres zamówienia:

a) sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektuRozwój wiedzy
i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”
do Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania pod adres wskazany przez Zamawiającego na podstawie sukcesywnych zleceń Zamawiającego,

b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania materiałów nieujętych w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku Zamawiający skieruje do Wykonawcy zapytanie o wycenę poszczególnych pozycji asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia oferty w terminie 2 dni roboczych od daty skierowania zapytania przez Zamawiającego.
Po uzyskaniu oferty Zamawiający może odstąpić od zamówienia dodatkowego asortymentu lub dołączyć dodatkowe pozycje do zlecenia wykonawczego. Raz podana cena na asortyment dodatkowy nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy. W przypadku zaakceptowania cen Wykonawcy dokona się aktualizacji zestawienia cen jednostkowych
o nowe pozycje,

c) Szczegółowy opis materiałów biurowych zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.

4. Dostarczane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe,
 w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania.

5. Zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 do umowy oraz Ofertą Wykonawcy, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy.

2.3 Warunki realizacji Zamówienia:

1. Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie.

2. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy
od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy.

3. Transport towarów przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

4. Rozpoczęcie dostaw – od daty podpisania umowy.

5. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie. Zamawiający w celu poinformowania Wykonawcy o wysłaniu zlecenia wykonawczego zadzwoni
do przedstawiciela Wykonawcy wskazanego w umowie.

6. Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia lub w innym terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych.

7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiekszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 30 % wartości umowy (brutto).

8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w pkt. 7, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia maksymalnego zobowiązania w umowie (brutto).

10. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia
ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać
ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.

11.Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach
nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie.

12. Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym markę, model oferowanego produktu.

13. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.

3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

25247000-4 Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych

25247100-5 Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych

25247120-1 Spinacze do papieru

21200000-5 Wyroby z papieru lub tektury

21211120-2 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4. Termin wykonywania zamówienia: 30-11-2026r.

4.1. Termin świadczenia umowy może ulec skróceniu przy wcześniejszym wykorzystaniu kwoty wymienionej w umowie.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Proszę o podanie w ofercie cen jednostkowych brutto wg wzoru w Formularzu ofertowym oraz wartości oferty wyliczonej w formularzu ofertowym wg wzoru (kryterium wyboru),

a) Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Ocenie podlegać będzie wyłącznie łączna cena oferty obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych i ilości wg przedstawionego szacunkowego zużycia materiałów biurowych Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Wzór

Sposób oceny

Cena

(Cena minimalna / oferowana cena) * 100

100

8. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

9. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 19.08.2025 do godz. 10:00  

- elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ,

- lub w zamkniętej kopercie, z pieczęcią Oferenta oraz opatrzoną adnotacją:

OFERTA

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu „Rozwój wiedzy
i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno”

Termin składania ofert: 19.08.2025 godz. 1000

Nie otwierać przed 19.08.2025 godz. 1015.

Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie

Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno

Kadry (Pokój nr 2)

10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania jest:

imię i nazwisko: Agnieszka Gołąbek

tel. 503060771

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

w terminach godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie

10. Załącznikami do niniejszego zaproszenia (na stronie Zamawiającego www.scogorno.pl → Zamówienia Publiczne → Zamówienia do 130 000 zł).

Załącznik nr 1. Szczegółowy opis materiałów promocyjnych

Załącznik nr 2. Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – Projekt umowy